11 | KALBİMİN TOPRAK'I - S ü v e y d a

61 9 2
                                    

Selamünaleyküm.

Uzun bir bölümle geldim. Keyifli okumalar.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

💧

Her şey ağızdan çıkacak bir söze bakıyordu. Eğer kader ağları kalbime düşen aşkı örmüşse bir çift söz ona göre şekillenecek ve eğer ki aklımın bana sunduğu kalbimle çelişen uyumsuzluk kaderime işlendiyse sözlerin olumsuz tarafı beni bulacaktı ve kalbimin pek de bir hükmü kalmayacaktı. Hangi seçeneğin hayatıma etki edeceğini bilmezken merak ve heyecanla teyzemi aradım. Kalbim ağzımda atıyordu ve ben hâlâ ne diyeceğimi bilemiyordum.

Telefon çaldı, çaldı ve çaldı. Arama açıldığında teyzemin özlediğim sesi doldu kulaklarıma.

"Yağmur'um nasılsın kuzum?"

"İyiyim teyze seni sormalı?" dedim gülümseyerek.

"İyi ben de ne olsun?" dedi sıradanlıkla. Ardından özlemle devam etti. "Keşke bir an önce gelsen buraya, seni nasıl özledim anlatamam."

"Ben de çok özledim sizi. İnşallah sen sana söyleyeceğim şeyi kabul edersen bu hafta sonu oradayım."

"Ne diyorsun? E harika bir haber bu." dediğinde bir kahkaha patlattım.

"Allah aşkına Aşkı Memnu mu çekiyoruz teyze? O nasıl bir tepkidir?" deyip tekrardan güldüm.

"Ne bileyim yavrum ben Aşkı Memnu'nun repliğini? Öyle söyleyiverdim işte. Sen bana ne diyecekmişsin bakayım?"

"Ha ben mi? Ben şey, ıı..." diye mırıldandım. Nasıl diyeceğimi bilsem söyleyecektim.

"Sen ne?" dedi anlamazca.

"Iıı şey ya..." diye gevelediğimde "Kızım konuşmayı mı unuttun? Söylesene ne söyleyeceksen, ne geveliyorsun?" diye kızdı hafifçe.

"Söyleyeceğim ama çekiniyorum birazcık." dedim içime kaçan sesimle.

"Allah'ım ya sabır! Neyine çekiniyorsun anlamadım ki."

"..."

"Söyleyecek misin yoksa kapatayım mı Yağmur?" dedi sabrının sınırlarına geldiğini belirterek.

"Dur, dur kapatma. Söylüyorum şimdi."

Teyzem "E hadi, meraktan çatlayacağım vallahi." dediğinde Ebrar geldi elimden telefonu çekti ve benim adıma konuşmaya başladı.

"Zeliha teyze selamlar! Ben Ebrar." diye söze girdi abartılı sesiyle. "Şimdi bizim bu akıllı bıdık Yağmur söyleyemez diye telefonu ben aldım ve şu an beynini yediğim insanımsı bir şey olan Yağmur bana göz devirip 'Geri zekalı! Sakın saçma sapan bir şey söyleme.' diyor. Neyse bu çok alakasız bir şey oldu, ben hemen sadede geleyim. Şimdik bizim bu Yağmur'un bir tane ciddi düşündüğü kendisi gibi insanımsı bir yaratık varmış ve izin verirseniz sizinle hafta sonu görüşmek istiyormuş. Kabul ederseniz de evlenmek istiyorlarmış." dedi ve telefonu elime tutuşturdu.

"Ne, ne, ne?! Doğru mu duydum ben?" dedi teyzem şaşkınlıkla ve kızgın bir sesle.

"Biraz saçmalamış olsa da evet doğru duydun teyze." dedim alacağım cevaptan korkarak.

YAĞMUR SUYU VE TOPRAK KOKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin