-Kol Mikaelson Part 3-

509 30 6
                                    

Kararlılıkta benim gibi olun jsjdkkdwkke

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kararlılıkta benim gibi olun jsjdkkdwkke

Sözde başka yoktu ama hadi iyisinizz.

***

"Bunu herkesin içinde yapman gerekli miydi YN?" Kieran'ın saatlerdir süren vaazı kızı bıktırmıştı. Kesinlikle başının etini yiyordu. Her şey bir yana Cami'nin artık herşeyden haberi vardı. Kieran amcası ona sırf iyilik yapmak için YN'yi sahiplendiğini söylemişti. Kesinlikle işin aslının cadılıkla alakalı olduğunu bilemezdi. Kendisini aptal gibi hissediyordu. Partiden sonra ne YN, ne de amcası ile konuşmuyordu.

"Cidden bunu daha fazla yapmaya devam mı edeceğiz?" İçeriye kız kardeşi Mariam girdiğinde cevap vermek üzere olan Peder sustu.

"Günaydın, sabah sabah tartışmaya devam mı ediyorsunuz?" Ailesinin ölümü üzerine ilk günlerde hep soğuk davranmıştı. Ablasının haklı olduğunu bildiği için ve tek ailesini kaybetmek istemediği için onun yanındaydı. Her şey bir yana Blaike cadıları onun için hiçbir şey ifade etmiyordu. Ailesinin onaptal cadıları dinleyip o gün oraya ablasını öldürmeye gitmesi başlı başına bir hataydı. Başlarına gelen herşeyi haketmişlerdi.

"Bize karşı birleşecekler biliyorsun değil mi?" YN kız kardeşine göz devirdi, elbette biliyordu, "Endişelenme daha fazla. Doğa bizimleyken o aptalların ikinci el ruhlarının bana karşı şansları yok. Tüm ilk Blaike cadılarının güçleri ve ruhları benimleyken olmaz." Mariam artık sinirleniyordu. Ablasının umursamaz oluşu onu çıldırtıyordu. Ailesi üzerine ittifak kuruluyorken bu kadar rahat olması çileden çıkarıyordu sarışın kızı.

"Herşey de neden bu kadar umursamazsın? Güçlerine güvenip plan yapmamak gibi bir hataya düştüğüne inanamıyorum." YN kahkaha attığında Mariam anlamıştı, "Planın zaten vardı değil mi..." YN kahkahasını durdurup sırıttı, "Ata ruhları onları izliyor ve bana haber gönderiyor. Mikaelson kardeşler düşman olduğumdan oldukça emin. Bu yüzden Marcel'in vampirleriyle ittifak kuruyorlar. Aynı zamanda intikam istediğime dair cadıları da ikna etmişler. O aptallar yanımda kurtların olduğunu bile bilmiyorlar. Bırakalım da bir süre daha kendilerini zeki sansınlar..."

Mariam ablasına hayran mı kalmalı yoksa korkmalı mı emin değildi, "Blaike cadıları hakkında ne yapacaksın?" Önüne pastırmalı yumurtasını çektiğinde kız kardeşine baktı, "Blaike cadıları ailemizin yapamadığını yapmak için uğraşacaktır. Orijinallerden daha tehlikeliler benim gözümde. Ama ata ruhlar onların destek aldığı ruhları kıstırdı. Yani yapabilecekleri pek birşey yok. Attıkları her adımdan haberdarım. Esther Mikaelson'un ruhu biraz sorun çıkarıyor ama o da halledilir-" Mariam onu böldü.

"Esther Mikaelson'mu? O zaten çocuklarını sevmiyor,nasıl bir sorun çıkarabilir ki?" Bilgiyi kardeşi ile paylaşıp paylaşmama konusunda kararsızdı. Sonra ona güvenliğine kadar verdi ve konuştu, "Klaus Mikaelson'un bir çocuğu var. Ve tıpkı Blaike ailesinde olduğu gibi Esther'in kanından doğan ilk çocukta çok güçlü olacak. Bunun gizemini hala araştırıyorum ama Esther Mikaelson çocuklarını korumak için yaptığını söyleyip duruyor. Bu konu üzerinde hala çalışıyorum." Kız kardeşi güldü.

"Oturduğun koltuktan ruhlar sana haber gönderiyor, ne güzel. Casandra senin gücüne sahip olsaydı onlara dedikodu dinletirdi." Blaike meclisinde ki eski arkadaşından bahsetti.

"Bu ilk doğanlar peki, bizim ilk doğanlar kadar güçlü oluyor mu?" Ablası güldü, "İlk doğanı geçtim, sadece cadı değil aynı zamanda kurt olarak doğacak. Bu bile ona ekstra avantajlar sağlarken bunu geçiyorum o gerçekten güçlü olacak." Mariam küçük bir bebeği tehdit olarak görecek değildi. Esther Mikaelson bu şekilde onları ikna etmeye çalışmıştı ama işe yaramamıştı.

Derin düşünceleri kapının büyük bir gürültüyle kırılması ile son bulmuştu. İçeriye giren kişi Klaus Mikaelson'dan başkası değildi...

***

Devamı olacak ama şuanlık müsait değilim şimdilik bununla idare edin.

Taslakta olan bir kaç bölüm daha var. Onları da atarım başka karakterler ile ilgili ❤️

multifandom- sevilen karakterlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin