-Fred~George Weasley-

949 46 16
                                    

İkisi ayrı ayrı olacak korkmayın ajjfkvkekekdkf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkisi ayrı ayrı olacak korkmayın ajjfkvkekekdkf

***

Fred Weasley;

Profesör MCgonagall'ın yeğeni olmak bir sürü acıdan zordu. Okulun baş belası ikizlerden birisiyle çıkıyorsanız eğer daha zordu çünkü Minerva korumacı ve disiplinli bir kadındı.

"Onlara bu fikri sen vermedin mi yani?" Korkuyla dolu olsan da sakince omuz silktin. O zeki bir kadındı. Eh, onu kandırabilecek tek kişi kendi kanından birisi olabilirdi.

"Bir kızdan fikir almazlarmış. Ne kadar bunun bedelini sormak istesem de...onları sana bırakmaya karar verdim teyze." Kendinden azıcık ödün vererek yalanı inandırıcı kılmaya çalıştın. İşe yaradı.

"Bir kızın fikirlerinde ne varmış? Ayrıca neden bu işlerle uğraşıyorsun? Verdiğim ödevler o kadar az ki şaklabanlıkla uğraşacak vakit mi buluyorsun? O halde sana yardım ederim YN." Bunu kesinlikle istemedin.

"Ne? Hayır! Sadece hızlı yapıyorum. Sen herkesin sevdiği tek profesörsün teyze,  ödev verirsen diğerleri  de sana kızabilir. Üstelik ikizler ödev konusunda çok haylaz davranıyor. Onları kızdırma bence." Toplamaya çalıştın.

"Başkalarının düşündüğünü önemseyecek değilim. Ve bu şakanın hesabını onlara soracağım!" Çatık kaşları ile yanından gittiğinde derin bir nefes aldın ve rahatladın.

"Pff, ucundan kurtuldum." Arkadan görünmezlik pelerini ile çıkan ikizlere bakış attın,  "Harry'nin haberi var mı?" Fred sırıttı.

"Arayana kadar bırakmış oluruz. Bu arada  kendi paçanı kurtarmak için bizi bayağı öldürdün." Kaşlarını çattı,  ancak bir saniye sürdü,  "Seninle gurur duyuyorum!" George'u itti ve üzerine atladı.

"Hep yırtıyorsun. Bu inanılmaz..." Hülyalı bir şekilde baktı. Az önce onun sahip olduğu gülümsemeyi takındın, "Kiminle sevgili olduğunu hatırlamış oldun Freddie." Kravatını çekip onu öptüğünde George kusma sesleri çıkardı.

"Durun! Gitmemi bekleyin...Ağ Tanrım! Öğk!"

Ve koşarak çıktığında arkasından onunla dalga geçtiniz.

***

George Weasley;

Angelina'ya attığı tuhaf bakışlardan sonra dizine vurdun.

"Kızı gereksiz yere ümitlendirme aptal!" Sonra ikinizde kıkırdadınız. Bu aranızda bir espriydi.

"Haklısın hayatım. Freddie yalnız kalmamalı." Ardından kahkahalara boğuldunuz. Bu saçma muhabbetten bir tek Fred eğlenmemişti.

Angelina'dan hoşlandığını size söylediğinden bu yana hiç bu kadar pişman olmamıştı.

"Yapma Fred! Kız ikinizi bile ayırt edemiyor! Ondan hoşlanman çok saçma." Sonra üzüldüğünü farkedip omzuna vurdun.

"Başkasını buluruz canım. Ağlayacak gibi bakma." Suratına parmağının ucuyla reçel sürdü. Ona dil çıkardığında George seni kendine çekti ve burnunda ki reçeli yedi. Yemekten kastım yaladı.

"Köpeklik yapma George!" Suratına balkabağı suyu döktün. Masa kahkahaya bulandığında George bazı Slytherinlilerin güldüğünü görmemeliydi. Bu kesinlikle bir savaş başlangıcıydı.

"Bunu komik mi buldunuz? Alın size daha komik bir şey!" Bir kaç turtayı eline aldı ve onlara fırlattı. Profesörler ise oturdukları yerden, müdahale etmenin bir anlamı olmayacağını bildiği için sessizce izlemekle yetindi.

Profesör MCgonagall hariç,  şaklabanlıktan nefret ederdi.

"Bir kişi bile burayı temizlemeden ayrılırsa 20 parşömen ödeve hazır olsun!" Çıldırarak salonu terk etti. Giderken üzrinde ki kazan pastasını silkelediğini gördün. Kahkahalar uçuşmaya devam ederken herkes huzurluydu.

***

Kısa bir bölüm yazayım dedim.

Mutlu sonla biten jwjfjckekejfr

Bunun hakkında şaka yapmayı bırakmayacağım. Hüzünlü bir bölümü az önce attıktan sonra dalga geçer gibi mutlu bir bölüm atıyorum.

Ne kadar iyi kalpliyim.

Bipolar değilim.

multifandom- sevilen karakterlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin