Y/N: sen
Binan: Slytherin
Yaşın:16
Kan: safkan
Sınıf:6Geçen senenin başlarında sürekli izlendiğini hissediyordun. Tüm yıl boyunca bu sürmüştü. Şimdi ise bu his devam ediyordu fakat umursamıyordun.
Okulda lanetli kız olarak biliniyordun, çünkü seninle konuşan bütün erkekler yaralanıyor daha kötüsü ölüyorlardı.
Bu yüzden hiç bir erkek bırak seninle konuşmaya göz göze gelmeye dahi cesaret edemiyorlardı. Bu şey yüzünden bazı kızlar bile seninle konuşmaya korkuyorlardı.Seninle konuşan tek erkek, bu sene 1. Sınıfa başlamış olan kardeşin Jonathan'dı. O Gryffindor'a seçilmişti. Aileniz bina ayrımı yapmazdı.
En yakın arkadaşın, Clena Black ile birlikte aritmansiden çıkmış, zindanlara doğru ilerliyordunuz. Yine o izlenme hissi üzerindeydi.
Birisinin seni izlediğine emindin. Hatta sana bakan erkekleri dövenin aynı kişi olduğunu da biliyordun.Sadece neden gelip seninle konuşmadığını bilmiyordun. Yada neden böyle yaptığını..
Koridor boyunca sen rahatsız olduğun gibi Clena'da bu histen rahatsız olmuştu. Bu his yüzünden bir gün seninle arkadaşlığını sorgulaması gerektiğini düşündü çünkü bu gerçekten korkutucuydu..Sen Clena'nın korktuğunu anladın ve;
Y/N: Bu şeyi seninde hissettiğini biliyorum Clens, bu yüzden gerçekten özür dilerim..
C: Senin suçun değil, ama anlarsın ya..İstemeden insan tırsıyor.
Y/N: Haklısın, eğer benimle takıl-
C: Bir daha böyle bir şey dediğini duymayacağım! Biz arkadaşız. Ayrıca aptal bir korku yüzünden arkadaşımı bırakacak değilim herhalde.
Gülümsedin ve beraber Slytherin ortak salonuna girdiniz. Salonda sadece tek bir kişi vardı..
Yeşil gözler ve parlak koyu dalgalı saçlarla Riddle, ortak salonda kitap okuyordu.Clena, izlenme hissinden daha çok bir tek Riddle'dan korkuyordu. Onu yatakhanesine gönderdin ve kendi yatakhanene doğru ilerledin. Birden kendini duvara yapışmış şekilde buldun.
Birisi senin dudaklarına yapışmıştı. Kim olduğunu net göremiyordun çünkü dibinde yani jwjxjfjekwkw.
Sert elleri , belini sarmıştı ve seni kendine doğru bastırıyordu. Alnına düşen bir tutam dalgalı saçla onun kim olduğunu anladın.
Tom M. Riddle..Seni belinden tutarken bir odaya çekti. Bu oda Tom'un odasıydı büyük ihtimalle. Elleri yavaşça belinden aşağıya kaydı ve seni kendine daha çok bastırdı. Sonunda dayanamadın ve karşılık vermeye başladın.
Karşılık verdiğini görünce seni sıkıca belinden tutup kucağına aldı ve duvara yasladı. Artık daha sert öpüyordu. Kendini o kadar bastırıyordu ki hissetmiştin. (Öhm)
Daha da sertleşiyordu. İstemeden de olsa arada inliyordun ve bu Tom'u deliye çeviriyordu. Öpüşürken, kravatını çözdün ve oda senin eteğinin fermuarını indiriyordu.
Gömleğinin düğmelerinide açınca kaslı vücudu ortaya çıktı. Beyaz boğazlı kazağını çıkardı ve eteğini indirdi. Pantolonundan tutup kendine bastırdın. Bu sefer inleyen oydu.
Pantolonunu çıkarttın. Tom seni kucağına alıp yatağa uzattı. Seni iyice soydu ve şey yapmaya başladınız (öhm) ikinizin inlemeleri odayı doldurmuştu. Tomun omzunu tırnaklarınla çiziyor ve kendine daha da bastırıyordun.
Dudakları ne kadar yumuşak ta olsa o kadar sert öpüyordu. Yavaşça boynuna doğru öperek inmeye başladı. Boynunu öpmekte emmek arası bir şekilde öpüyordu. Ellerini saçlarına daldırdın ve boynuna bastırdın.
İşiniz bittikten sonra duşa girdiniz.
Ertesi gün;
Tomla sevgili olmuştunuz. Seni sürekli izleyenin ve erkekleri dövenin Tom olduğunu öğrenmiştin. Sana olan aşkından bahsetmişti dün gece. Seni göğsüne yatırdı ve kitap okudu tüm gece.
Kalp atışları seni sarhoş ediyordu..
Onun sana aşık olduğunu öğrendiğin gibi senin ona olan aşkını da öğrenmiştin..Öhm bu bölüm fazla fesat oldu 😳 utanıyorum lütfen bu konu hakkında konuşmayalım IWJFUFJEJWIWIWI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
multifandom- sevilen karakterler
FantasySevilen, yakışıklı karakterler ile kısa hikayeler 💕 smut şeyler olabilir sonra uyarmadı demeyin...