Ah ah! Aşkım, ponçik yavrum yav!
***
-Öncelikle Harry saplantılı aşık olursa tehlikeli bir psikopata dönüşmez.
-Muhtemelen aşık olduğunu çok belli eder.
-Gözü sürekli senin üzerinde. Bulunduğu ortamlarda gözleri seni arar.
-Slytherin değilsen onu sevme ihtimalin çok yüksek. Reddetme sebebin naz yapmaktır. Başka yolu yok. Jwjdjdjejejfjjd
-Sen farkında değilken bile seni koruyor.
-Slytherin olsan bile bu umrunda değil. Hogwarts'a geldiğinden beridir Ron'un Slytherinleri kötülemesine maruz kalmış ama seni gördüğü anda bu düşünceler adeta uçup gidiyor.
-Safkan takıntıların varsa seni unutmaya çalışır ama ne haşa! Yüce YN'yi unutamaz. Acı çeker. Etrafında senden vazgeçirmeye çalışan bir sürü kişi var. Özellikle Sirius...(yapma be Siri)
-Saçlarına dokunmanın nasıl bir his olduğunu merak ediyor. Bir sevgilin varsa sürekli kendisiyle kıyaslar.
"Onda ne buluyor? Benden daha mı iyi..."
-Kendini yetersiz görüyor. Senin için asla mükemmel olamaz. Onu sevmiyorsan buna hak verebilir. Bazen özgüven problemleri yaşıyor. Dursleyler ile büyümenin yan etkileri.
-Her şeye rağmen senden vazgeçmez. Onu sevmesen de, Slytherin olsan da, safkan takıntılıysan, yinede senden vazgeçmez.
-Etrafında ki insanlar seni kötülemeye devam ederse onları bırakabileceğini söylüyor. (Hp karanlık tarafa geçiş hikayesi gibi sjxjkeekjd)
-Bir şekilde her türlü sevgili olursunuz. Harry senin için babası gibi gördüğü Sirius'tan bile vazgeçer. Her şey sana bağlı. Onu kabul edersen çok mutlu olur.
***
Saçma olmuş gibi hissettim whdjjdejjejd
Neyse atıyorum banane!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
multifandom- sevilen karakterler
FantasiSevilen, yakışıklı karakterler ile kısa hikayeler 💕 smut şeyler olabilir sonra uyarmadı demeyin...