Yeşil...
~~~Toplantı esnasında çok ciddi bir şekilde konuşarak sunumunu yapıyordun. Sürekli senin ince beline ve hafif dolgun kalçana bakan sevgilinden haberin yoktu. Senin bu ciddi hallerine hastaydı resmen.
"-Daha sonrasında kendini imha edebilecek. Bilgi sızdırmaması için ise özel bir program tasarladık. Bay Stark bu konuda tüm bilgilerini bizle paylaşmıştı zaten?"
Tony bir cevap beklediğini anladığında neyden bahsettiğini bilmese bile kafasını sallayarak,"Evet." Dedi. Sen ie panoya döndüğünde sırıttın ve onlara döndüğünde yüzünde tekrar ciddi bir ifade vardı.
Sonunda toplantı bittiğinde Tony elindeki dosyaları odasına bıraktı ve sonra yanına geldi. Bay Stark ile toplantı (!) hakkında konuşmak için diğer odasına gittiniz. İki tane ofisi vardı. Birisi camlarla kaplıydı, diğeri ise hiçbir cam içermiyordu ve bu odayı senin için yaptırmıştı. Senin ayrı odan vardı ve burası buluşma yeriniz gibi bir şeydi.
Tony'nin aksine işine daha düşkün olduğun için dışarısı yerine burada buluşmayı tercih ediyordun çünkü şirkette her an bir sorun çıkabilir ve sana ihtiyaç olabilirdi. Tony senin bu iş kadını hallerine bayılıyordu.
Odaya girdiğiniz anda Tony kapıyı kapatıp eline bir kumanda aldı ve yeşil rengine bastı. O sırada odadaki tüm led lambalar yeşil ışık yaydı. Bu Tony'den seni arzuladığı hakkında ufak bir mesaj gönderme yöntemiydi. Fakat ilk kez yeşil ışığı tercih etmişti, sanırım farklı bir fantezi deniyordu.
Tony sana yavaşça yaklaştı ve ellerini beline koyup seni kendine çekti. Kafasını boynuna gömüp derin derin nefesler aldı. Parmaklarını yavaşça belinde oynatıyor ve daireler çizerek okşuyordu. Sen ise ne kadar huzurlu olduğunu düşünüyordun. Bu huzurun bozulmaması için herşeyi yapardın sanki.
Kafasını boyun girintinden çıkarıp dudaklarına üfledi ve sırıttı. Bunu hep yapardı. Sende gülümseyip boynuna koyduğun ellerinden destek alarak onun dudaklarına uzandın. Dudaklarınız birbiriyle buluştuğunla nazikçe öptünüz. Gözlerin şehvetten kapalıydı. O sırada aslında Loki ile öpüştüğünün farkında bile değildin. Daha da kötüsü kapının pervazında ağzı şokla açılmış bir şekilde sizi izleyen bir Tony Stark duruyordu.
Sonunda ayrıldığınızda gözlerini bile açamadan daha önce hiç duymadığın bir ses dudaklarına doğru fısıldadı.
"Yeşil benim rengim leydim."
Tanımadığın ses ile gözlerini açtın ve karşında duran yeşil gözlerin sahibini ittirdin. Tony'i farkettiğinde konuşmana bile fırsat vermeden oradan çekip gitmişti...
* * *
Şerefsiz ve tatlı Lokiciğim neden yapıyorsun böyle şeyleri bebeğim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
multifandom- sevilen karakterler
FantasíaSevilen, yakışıklı karakterler ile kısa hikayeler 💕 smut şeyler olabilir sonra uyarmadı demeyin...