Ίων POV
"Οοοο... Παναγία μου... Παναγία μου... Αέρα... Αέρα... Βοήθεια αέρα..." Λέει η μάνα μου καθόλου δραματικά ενώ ο πατέρας μου και ο Αχιλλέας της κάνουν αέρα να συνέλθει αφου μόλις είδε την Δηιδάμεια λιποθύμησε...
"Ηρέμησε Πηνελόπη μου... Ηρέμησε... Δεν έγινε κάτι... Προσπάθησε να ηρεμήσεις." Της λέει ο μπαμπάς μου ενώ ταυτόχρονα τρίβει τα χεράκια της.
"Ναι ρε μαμά... Ηρεμησε... Βασικά γιατί κανεις έτσι? Εσυ κανεις λες και είδες φάντασμα." Της λέει και ο Αχιλλέας και τότε η μαμά μου σηκώνει το βλέμμα της τον κοιτάζει ζαλισμένη και λιποθυμάει ξανά.
Καθόλου υπερβολική το ξερω.
"Μαμά? Μαμά! Μαμά συνελθε! Μαμά!" Φωνάζει ο Αχιλλέας φοβισμένος ενώ τότε μπουκάρουν μέσα στο γραφειο μου ο αδελφός μου ο Παναγιώτης με την Βαλεντίνα η οποία ενώ είναι έγκυος τρέχει πάνω σε τακουνια.
Κατάλαβα.
Πάει και το ανηψακι μου.
"Μαμά? Μαμά τι συνέβη? Μαμά!" Φωνάζει η Βαλεντίνα με δάκρυα στα μάτια της.
"Λοιπόν καντε στην άκρη όλοι να την συνεφέρουμε χρειάζεται αέρα να συνέλθει!" Φωνάζει ο Παναγιώτης προσπαθώντας να κρατήσει την ψυχραιμία του μιας και είναι γιατρός μην το ξεχνάμε αυτό.
"Ααα μισό λεπτό ξέρω εγώ πως να την συνεφερω." Λέω εγώ χαλαρά.
"Ίων εσυ είσαι ένας πολύ καλός επιχειρηματίας αλλά δεν είσαι γιατρός και..." Αρχίζει να λέει ο Παναγιώτης όμως σταματάει όταν με βλέπει να παίρνω ένα ποτήρι νερό και να το ρίχνω στην φάτσα της μάνας μας με αποτέλεσμα να ανοίξει τα μάτια της και να εκτιναχθεί σχεδόν από την καρέκλα.
"Το πτυχίο ιατρικής με δέκα θα το έπαιρνα." Κοροιδευω τον Παναγιώτη και εκείνος με κοιτάζει δολοφονικά.
"Ίωνα! Τι έκανες στην μητέρα μας?" Τσιρίζει ξαφνικά η Βαλεντίνα και την κοιτάζω με απορία.
"Τι της εκανα?" Την ρωτάω.
"Της έριξες νερό και τώρα έχει τρέξει η μασκαρα στα μαγουλα της!" Μου απαντάει και κάνω facepalm.
"Μαξιμε αγάπη μου φέρε μου την τσάντα μου να γίνω άνθρωπος." Λέει η μαμά μου ενώ έχει αρχίσει να συνέρχεται ξανά.
"Μάλιστα αγάπη μου." Της λέει εκείνος και αμέσως της δίνει την τσάντα της. Από μέσα η μαμά βγάζει ενα μαντίλι ένα... Πράγμα... Πούδρα νομίζω με καθρέφτη και καθαρίζει τον εαυτό της.
YOU ARE READING
Αναστασία
Humor"Το όνομα μου είναι Δηιδάμεια Δασκαλάκη." Λέει η... Η Αναστασία στον κυριο Ευθυμίου και κάνουν χειραψία. Ναι... Το όνομα της είναι ένα ψέμα. Ακόμα και αυτό...