Ναι ζωή...

409 44 122
                                    

Μερικές μέρες μετά...
Αναστασία Δηιδάμεια POV

Βγαίνω έξω από το σπίτι και αμέσως βλέπω πολλούς δημοσιογράφους να με περιμένουν και τρομάζω.

"Αναστασία πως νιώθεις τώρα που πήρες το όνομα σου πίσω?" Με ρωτάει ο πρώτος δημοσιογράφος μόλις καταλαβαίνει την παρουσία μου και όλοι έρχονται κατά πάνω μου κάνοντας με να τρομάξω λιγάκι.

"Ο άνδρας που σε μεγάλωσε ήδη έχει παραδωθεί. Πως νιώθεις για αυτό?" Με ρωτάει μια ακόμα δημοσιογράφος.

"Θα παραδωθεί και η γυναίκα που σε μεγάλωσε?" Με ρωτάει μια άλλη.

"Πως νιώθεις τώρα με όλες αυτές τις αλλαγές που έχουν έρθει στην ζωή σου?" Συνεχίζουν να με ρωτάνε και εγώ απλά μενω και τους κοιτάζω.

"Είχες καταλάβει ότι ήσουν η χαμένη πριγκίπισσα της εταιρείας?"

"Θα πάρεις την περιουσία που σου αναλογεί?"

"Είχες υποψιαστεί ποτέ ότι μπορεί να είσαι θυμα απαγωγής?"

Με ρωτάνε και με ξανά ρωτάνε και νομίζω ότι θα πέσω κάτω από το άγχος μου.

"Μεία!" Ακουω ξαφνικά τον Ίωνα μου να με φωνάζει και ηρεμώ λιγάκι. Ion for the rescue.

"Κυριε Παλαιολόγε τι εχετε να πείτε για όλα αυτά που συμβαίνουν?" Αρχίζουν να τον ρωτάνε οι δημοσιογράφοι καθώς στρέφουν τα μικρόφωνα τους προς την μεριά του όπως και τις κάμερες.

"Παιδιά εκτιμώ πολυ την δουλειά σας και σας ευχαριστω για το ενδιαφέρον που δείχνετε για όλους μας αλλά θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η κυρία Αναστασία ή Μεία όπως επιθυμεί να την αποκαλούμε δεν είναι ακόμα έτοιμη να προβεί σε δηλώσεις. Όλο αυτό είναι δυσκολο για εκείνη. Σεβαστείτε το σας παρακαλώ πολύ." Απαντάει εκείνος ευγενικά.

"Εσείς γνωρίζετε τι θα γίνει τώρα με τις μετοχές τις εταιρείας και με τους ανθρώπους που την μεγάλωσαν?" Τον ρωτάνε ξανά.

"Η Αναστασία Πολύζου δεν πεθανε ποτέ. Παντα οι μετοχές ήταν δίκαια μοιρασμένες. Σε όλους τους δικαιούχους. Για ότι αλλαγές επρόκειτο να γίνουν θα ενημερωθείτε." Απαντάει και ναι... Αν και μου αρέσει που θα αρχίσω απο σημερα να δουλευω στο σχέδιο μαζί με την μαμά μου... Είχε πλάκα που ήμουν η γραμματέας του Ίωνα.

Ρίχναμε κάτι ωραίους καυγάδες...

Αχχχ θα μου λείψουν αυτά...

"Όσον αφορά τους ανθρώπους που την μεγάλωσαν και το τι θα απογίνουν αυτό θα το αναλάβει η δικαιοσύνη. Εμείς δεν γνωρίζουμε τίποτα." Συνεχίζει να απαντάει και με ωραίο τρόπο μάλιστα.

ΑναστασίαWhere stories live. Discover now