Μια ανάμνηση...

351 51 316
                                    

Στα 100 δικά σας... Μόνο δικά σας σχόλια ανεβαίνει κεφάλαιο. Καλή επιτυχία💘😈
Δηιδάμεια POV

"Ίωνα πέθανες!" Ακουμε ξαφνικά την Όλγα να φωνάζει καθώς μπουκάρει μέσα στο γραφείο του και αμέσως γυρνάμε και την κοιταζουμε.

"Γαμώ την τυχη μου..." Βρίζει ο Ίων στα γαλλικά και μου ξεφευγει ένα γελακι.

"Τι έγινε Όλγα μου? Γιατί φωνάζεις?" Την ρωτάει ήρεμα σχετικά. Γενικά αυτός ο άνθρωπος πρέπει να έχει απίστευτα πολύ υπομονή.

Και με εμένα και με τα αδέλφια του και με την Όλγα και με τους γονείς του...

"Έδωσες το φόρεμα σε εκείνη?" Τον ρωτάει έξαλλη η τύπισσα δείχνοντας με και την κοιτάζω δήθεν προσβεβλημένη.

"Pardon?" Αναφωνω και με κοιτάζουν και οι δυο δολοφονικά.

"Η Δηιδάμεια είναι η αντικαταστάτρια της Βαλεντίνα. Εκείνη με την Βίκυ την επέλεξαν. Εμενα δεν με νοιάζει ποιά μοντέλα παίρνουν μέρος στις πασαρέλες. Τις εμπιστεύομαι. Ασε που έχω δει ότι η μικρή από εδώ μια χαρά περπατάει." Με υπερασπίζεται ο Ίων και εγώ χαμογελάω λιγάκι.

"Εντάξει η Βίκυ και η Βαλεντίνα διάλεξαν αυτό το κόκκινο βουρλο..." Πάει να πει η βλαμμένη αλλά εκείνος την διακόπτει.

"Μαζέψου Όλγα για τα νεύρα μου δεν είναι και πολύ καλά σήμερα!" Της φωνάζει και εκπλήσσομαι λιγάκι. Δεν νομίζω να τον έχω ξανά δει να φωνάζει έτσι.

"Δεν θα ξανά μιλήσεις έτσι υποτιμητικά για καμιά κοπέλα ειδικά της εταιρείας μου! Τις κοπέλες όλες θα τις σέβεσαι αλλιώς δεν θα τα πάμε καθόλου καλά! Αυτό το υφάκι σου δεν θα το ανεχτώ για πολύ ακόμα!" Συνεχίζει να την μαλώνει και εκείνη σφίγγει τις γροθιές της.

"Αφου πήρε την θέση της Βαλεντίνας στην πασαρέλα να φορέσει το δικό της φόρεμα όχι το δικό μου! Είναι το πιο εντυπωσιακό φόρεμα της επίδειξης και θα το φορέσω εγώ!" Του απαντάει λίγο πιο ήρεμα η Όλγα και νιώθω λιγάκι αμήχανα. Μήπως να πηγαίνω?

"Όλγα είμαι ο πρόεδρος της εταιρείας! Είπα ότι το κόκκινο φόρεμα θα το φορέσει η Δηιδάμεια και αυτό θα γίνει! Αν δεν σου αρέσει μπορείς να αποχωρήσεις από την επίδειξη!" Της ξεκαθαρίζει και εγώ δαγκώνω τα χείλη μου.

"Όχι Ίωνα μου... Όχι... Δεν θα αποχωρήσω εγώ από την επίδειξη... Και με φόρεμα όχι τόσο εντυπωσιακό όσο το κόκκινο... Θα μπορέσω να κλέψω την παράσταση... Θα κάνω πολύ καλυτερη πασαρέλα και όλα τα βλέμματα θα είναι πάνω μου..." Του απαντάει εκείνη και τελικά γυρνάει και με κοιτάζει.

ΑναστασίαWhere stories live. Discover now