"Αισθάνομαι ότι το φορεμα είναι λιγάκι κοντό." Λέω ενώ κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη.
"Γιατί το λες αυτό Μεία μου?" Με ρωτάει η Αλεξία αθώα.
"Επειδή οριακά δεν φαίνονται τα απόκρυφα μέρη μου." Της απαντάω και τεντώνω λιγάκι το μαυρο φόρεμα λίγο πιο κάτω.
"Σιγά μωρε και να φανούν λιγάκι τι πειράζει?" Σχολιάζει η Βαλεντίνα η οποία φοράει και υπερβολικά κοντή ροζ φουστα και ένα λευκό κοντό τοπ με μια ροζ γραβάτα πάνω.
Αλλά καλυτερα έτσι... Μέχρι εχθές το απόγευμα που η Αλεξία και εγώ την καλέσαμε στο κλαμπ για να γιορτάσουμε τα γενέθλια της Δέσποινας, φορουσα μόνο μαυρες πιτζάμες ήταν αγκαλιά με μια κουβέρτα και ένα παγωτό.
Η απώλεια του μωρου της πρέπει να της στοίχισε περισσότερο από όσο περιμέναμε. Κυρίως επειδή δεν ήταν δικό της μωρό.
Βιολογικά τουλάχιστον.
Αλλά αποφάσισε να το γεννήσει αυτό το μωρό, να το μεγαλώσει, να το αγαπήσει και γενικά να το κάνει έναν καλό και ευτυχισμένο άνθρωπο. Άρα... Ήταν δικό μωρό. Απλά δεν είχαν κοινό DNA.
"Εεε δεν νιώθω και πολύ άνετα είναι η αλήθεια." Λέω αμήχανα.
"Εγώ τι να πω που είμαι εν διάστασή παντρεμένη γυναίκα μάνα δυο μωρων κοντευω τα 35 και με έχουν ντυσει λες και το popular mean girl σε ταινία των zeroes?" Αναφωνεί η Χρύσα ενώ φτιάχνει λιγάκι το κόκκινο στραφταλιζε φόρεμα που της έδωσε η Αλεξία... Ευτυχώς δηλαδή γιατί αλλιώς θα το έδινε σε εμένα.
"Αρχικά εσυ εισαι χωρισμένη. Δεν υπάρχει πιθανότητα να τα βρεις με τον άνδρα σου. Σε κακοποιούσε και απειλούσε να σε σκοτώσει..." Αρχίζει να της λέει η Βαλεντίνα και μόλις είπε το μοναδικό πράγμα για το οποίο συμφωνώ σήμερα.
Η Χρυσα πρέπει να αφήσει για πάντα αυτόν τον... Άνδρα τέλος πάντων.
"Επίσης έχεις υπάρξει popular teenage girl στα zeroes. Ευτυχώς ήσουν καλή κοπέλα και όχι μια wanna be Regina George." Συνεχίζει να λέει η Βαλεντίνα και γελάμε ξανά λιγάκι ενώ τότε μπαίνει μέσα στο δωμάτιο η εορταζουσα... Η Δέσποινα και νομίζω ότι είναι πιο όμορφη από ποτε.
Φοράει ένα υπέροχο μπλε απαλό φόρεμα όχι ιδιαίτερα κοντό, το οποίο κολακεύει το σώμα της και τονίζει να όμορφα μάτια της. Τα μακριά καστανά μαλλιά της τα έχει αφήσει ελευθερα στους ώμους της...
Είναι κουκλα... Πραγματικά...
"Θεέ μου είσαι πανέμορφη..." Λέει η Βαλεντίνα στην Δέσποινα και εκείνη κοιτάζει το πάτωμα ντροπαλα με τα μαγουλάκια της να έχουν γίνει κατακόκκινα.
YOU ARE READING
Αναστασία
Humor"Το όνομα μου είναι Δηιδάμεια Δασκαλάκη." Λέει η... Η Αναστασία στον κυριο Ευθυμίου και κάνουν χειραψία. Ναι... Το όνομα της είναι ένα ψέμα. Ακόμα και αυτό...