Ίων POV
"Δηιδάμεια ηρέμησε με το να πατάς συνέχεια τα κουμπιά δεν θα καταφέρεις κάτι." Της λέω ήρεμα ενώ εγώ κάθομαι πάνω στο σακάκι μου και στο πάτωμα μιας και ξέρω ότι θα μείνουμε για πολύ ώρα ακόμα εδώ ενώ η Δηιδάμεια εδώ και καμια ωρα πειράζει όλα τα κουμπια με την ελπίδα ότι θα λειτουργήσει ξανά το ασανσέρ. Αφου πρώτα επαθε ένα mental breakdown χτυπησε όλο το ασανσέρ και φώναζε κανένα τεταρτη βοήθεια.
Ποιος να την βοηθούσε όμως?
Όλοι έχουν φυγει.
"Αφου έτσι χάλασε το ασανσέρ έτσι θα φτιαξει λογικά." Λέει η μηχανικός από εδώ και γελάω λιγάκι.
"Ναι οκέι να μαντέψω. Είσαι από τους ανθρώπους που όταν χαλάει το τηλεκοντρόλ αντί να αλλάξεις μπαταρίες ξεκινάς να το κοπανάς καμιά δεκαριά φορές." Την κοροιδευω.
"Αφου πάντα πιάνει. Τι? Εσυ εισαι από αυτους τους περίεργους που αλλάζουν κατευθείαν τις μπαταρίες?" Με ρωτάει ειρωνικά.
"Δεν χρειάζεται να έχεις τελειώσει μηχανικός στο Μετσόβιο για να καταλάβεις ότι όταν κάτι χαλάει δεν είναι λυση να το κοπανάμε δεκαπέντε χιλιάδες φορές για να φτιάξει." Της απαντάω και γυρνάει και με κοιτάζει με υφάκι.
"Μπα? Και εσυ τι προτείνεις να κάνουμε για να το φτιάξουμε Μπομπ Μάστορα?" Με ρωτάει σταυρωνοντας τα χέρια της κάτω από το στήθος της.
"Δεν μπορουμε να κάνουμε κάτι τώρα. Απλά εσυ πρέπει να ηρεμήσεις να καθήσεις κάτω και να επωμιστείς τις συνέπειες των πράξεων σου. Στο κάτω κάτω εσυ φταις που είμαστε σε αυτή την κατάσταση." Της απαντάω και νομίζω ότι για ακόμα μια φορά την έκανα έξαλλη.
Εχω χάρισμα πάντως στο να την εκνευρίζω πρέπει να μου το αναγνωρίσω αυτό.
"Συγνώμη? Εγώ φταίω? Εσυ εισαι αυτός που σταμάτησε το ασανσέρ!" Αρχίζει να μου φωνάζει.
"Ναι αλλά εσυ εισαι αυτή που άρχισε να πατάει όλα τα κουμπιά." Απαντάω.
"Επειδη ενώ ξέρεις ότι έχω κλειστοφοβια σταμάτησες το ασανσέρ." Απαντάει και εκείνη. Νομίζω ότι έχει σε κακό να μην απαντήσει μια φορά. Αλλά το ίδιο και εγώ.
"Το σταμάτησα για να σε κάνω να σκάσεις που φώναζες σαν τρίχρονο. Αν το πατουσες μια φορά το κουμπί του στοπ θα λειτουργουσε μετά ξανά κανονικά." Της λέω.
"Δεν ήθελα να σε ακουσω! Και μπορεί να ήταν χαλασμενο το ασανσέρ και για αυτό να έγινε φώτα αυτό! Άχρηστε!" Φωνάζει και την κοιτάζω δολοφονικά.
YOU ARE READING
Αναστασία
Humor"Το όνομα μου είναι Δηιδάμεια Δασκαλάκη." Λέει η... Η Αναστασία στον κυριο Ευθυμίου και κάνουν χειραψία. Ναι... Το όνομα της είναι ένα ψέμα. Ακόμα και αυτό...