Επίσκεψη

298 31 144
                                    

Αναστασίας POV
Μερικές εβδομάδες μετά

"Όλα πάνε καλά..." Μου λέει η γυναικολόγος μου η κυρία Λάουρα ενώ κόβει βόλτες με ένα πράγμα πάνω στην κοιλίτσα μου. Εγώ κοιτάζω την οθόνη και αναγνωρίζω το μωράκι μου.

Είναι αυτό το μπιζελι στην μέση της οθόνης.

"Είδες Αναστασία μου που ανησυχούσες?" Με ρωτάει ο Ίων και αμέσως γυρνάω και τον κοιτάζω με ειρωνεία.

"Ίωνα... Εσυ εισαι αυτός που εδώ και μέρες έχει φρικάρει. Εγώ ξέρω ότι είμαστε και οι δυο μας καλά." Του απαντάω.

"Πφ... Δεν είχα φρικάρει..." Λέει και νομίζω ότι άκουσα κάτι να πέφτει...

Κανένα φωτιστικό θα ήταν.

"Ίωνα... Αγάπη μου... Εχθές παραλίγο να καλέσεις ασθενοφόρο επειδή απλά ζαλίστηκα στην δουλειά. Έφερες αναστάτωση σε ολόκληρη της εταιρεία." Του υπενθυμίζω.

"Εντάξει ένα τυχαίο περιστατικό ήταν." Απαντάει εκείνος αθώα.

"Επίσης μου άρπαξες το παγωτό από τα χέρια λίγο πριν αρχίσω να το τρώω γιατί φοβήθηκες ότι θα αρρωστήσω. Δεν μου το έδινες πίσω μέχρι που έβαλα τα κλάματα." Απαντάω και η γυναικολόγος γελάει.

"Και να ξέρεις ακόμα μετανιώνω που σου το έδωσα πίσω. Πως ξέρουμε ότι δεν θα πάθεις αμυγδαλές, δεν θα αρρωστήσεις και θα χρειαστεί να πάρεις αντιβίωση. Και μην πεις ότι υπάρχουν αντιβιωσεις και για εγκύους οι οποίες δεν επηρεάζουν το μωρό γιατί είμαι σίγουρος ότι το κάνουν και φοβάμαι για το μικρό κοριτσάκι. Γιατί θα το δεις κόρη θα είναι." Λέει ο χαζομπαμπας από εδώ.

"Πο πο. Μπαμ κάνει ότι θα γίνετε για πρώτη φορά γονείς." Σχολιάζει η κυρία Λάουρα και γυρνάω και την κοιτάζω.

"Ο έχει τρελαθεί. Προχθές μάλιστα άρχισε να ψάχνει σχολεία για να το γράψουμε από τώρα το μωρο έτσι ώστε να μην χαθουν οι καλές θέσεις στα καλά σχολεία. Γιατί από ότι φαίνεται, χρειάζεται ιδιαίτερες γνώσεις για να διδάξεις το πα πι το παπί." Της λέω και εκείνη γελάει.

"Από το να μην έχει καλούς δασκάλους..." Σχολιάζει ο βλάκας μου και τον κοιτάζω κουρασμένη.

Ανησυχεί υπερβολικά πολύ.

"Να χαίρεσαι πάντως που ανησυχεί και νοιάζεται τόσο. Εχω δει καταστάσεις μπαμπάδων... Πολλοί από αυτους δεν δέχονται ουτε στην αίθουσα του τοκετού να μπουν και άλλοι σε κάνουν να τους διωχνεις από την αίθουσα γιατί κάνουν την μητέρα να νιώθει απαίσια." Απαντάει η γιατρός και γυρνάω και κοιτάζω το αγαπημένο μου αφεντικό.

ΑναστασίαWhere stories live. Discover now