Η χαμένη πριγκίπισσα

387 51 164
                                    

Δηιδάμεια/ Αναστασία POV

Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο που μοιράζομαι με τις ξαδερφες μου ανοίγω την ντουλάπα μου και βλέπω το όμορφο κόκκινο φόρεμα που φόρεσα στην επίδειξη και μου έκανε δώρο ο Ίων...

Είναι πραγματικά... Το πιο όμορφο φόρεμα που έχω δει...

Από την πρώτη στιγμή που το είδα ένιωσα... Σαν να είναι δικό μου...

Δεν ξέρω γιατί μου το έκανε δώρο...

Αν μου το δώρισε... Επειδή είναι ερωτευμένος μαζί μου ή επειδή... Είμαι η Αναστασία...

Το παίρνω στα χέρια μου και κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη...

Δεν ξέρω τι βλέπουν οι άλλοι... Αλλά εγώ νιώθω σαν πριγκίπισσα μέσα σε αυτό...

"Είσαι πριγκίπισσα?" Ακουω ξαφνικά την γλυκιά ανηψιά του Ίωνα, την μικρή Αλίνα να με ρωτάει και γυρνάω και την κοιτάζω χαμογελαστη.

"Μμμμ... Δεν θα το έλεγα είναι η αλήθεια." Της απαντάω και εκείνη με πλησιάζει.

"Εγώ είμαι. Έτσι μου λένε όλοι. Και η μαμά και ο θείος Αχιλλέας και ο θείος Ίων και ο θείος Παναγιώτης και η θεία Βαλεντίνα και ο παππους και η γιαγιά και έτσι θα με λέει και ο αδελφούλης μου μολις μάθει να μιλάει. Γιατί και εκείνος είναι ένας πρίγκιπας." Μου λέει και γελάω λιγάκι. Είναι αξιαγάπητη.

"Σου αρέσουν πολυ οι πριγκίπισσες?" Την ρωτάω.

"Ναι! Και οι μάγισσες και η νεράιδες και όλα όσα έχουν να κάνουν με την μαγεία και τα παραμυθια. Λατρευω τα παραμύθια και τον κόσμο των παραμυθιών!" Μου λέει και εκπλήσσομαι λιγάκι που μιλαει τόσο καθαρά.

Λογικά ο Ίων θα της κάνει ορθοφωνια. Πάντα θέλει να είναι όλα σωστά. Σιγά μην παραλείψει την άρθρωση του παιδιού.

"Και? Ποιο είναι το αγαπημένο σου παραμυθι?" Την ρωτάω και εκείνη αμέσως ενθουσιάζεται.

"Η πριγκίπισσα Αναστασία!" Μου φωνάζει και μενω και την κοιτάζω λιγάκι με το στόμα ανοιχτό.

Την Σταχτοπούτα δεν την έχει ακουστά?

"Ποια... Ποια είναι αυτή?" Την ρωτάω.

"Είναι μια πριγκίπισσα... Που έμενε στην Ρωσία και χάθηκε. Είναι πολυ ομορφη. Έχει και εκείνη σκούρα κόκκινα μαλλιά και γαλαζια μάτια. Είχε χαθεί για πολλά πολλά πολλά χρόνια και επέστρεψε και έγινε ξανά πριγκίπισσα." Μου εξηγει και ναι... Σα να ξανά έχω ακουσει αυτή την ιστορία.

ΑναστασίαWhere stories live. Discover now