7

1.2K 64 28
                                    

"Çok teşekkür ederim doktor hanım."

"Rica ederim, iyi günler."

Diyerek, hastamla el sıkışıp onu uğurladıktan sonra yerime oturmuştum ki kapının açılmasıyla başımı kaldırıp kim olduğuna bakmıştım.

"Merhaba doktor hanım. Hazır boş bir an yakalamışken beni araya sıkıştırmanız mümkün mü?"

Sessizce, masum bakışlarıyla söylediğinde gülerek elimle gelmsini göstermiştim.

"Teşekkür ederim canım. Ama iynemi hemen yap ameliyat ettiğim hastalarımı stajyerlerlerimle kontrole gideceğiz."

"Üç ay ne hızlı oldu?"

"Öyle gerçekten, çok hızlı geçiyor."

Lavin cevap verirken Ami'ye iğneyi hazırlaması için gülümseyerek gözlerimle onay verdiğimde o ne dediğimi anlamıştı.

"Ben de yapacağım bugün eve gitmeden."

"Benim vaktim bugündü ama sen benden önce yapmıştım diye hatırlıyorum."

Lavin'in söylediğiyle kaşlarım çatılmıştı.

"Öyle mi yapmıştım? Hiç hatırlamıyorum gerçekten. Bekle bir takvime bakayım."

Elimi çekmeceye atarak açmış içinden regl ve korunmak için yaptırdığım iynemi tarihleri olan küçük defteri almıştım. İğneyi yazdığım sayfayı açarak ayın tarihine bakmıştım.

"Gerçekten geçen hafta geçmiş. Nasıl unuttum ben bunu?"

Diyerek defteri yerine koyduğumda Lavin hafifçe boğazını temizleyerek oturduğu yerden bana doğru eğilmişti.

"Son bir hafta da kaçamak yaptınız mı?"

"Lavin!?"

Gözlerim genişlerken önce bir şey duydu mu diye Ami'ye baktım. Neyse ki duymamış, işini yapıyordu. Daha sonra Lavin'e baktığımda benden bir cevap bekleyerek yüzüme bakıyordu.

"Ne kaçamağı Lavin?"

"Sanki ne demek istediğimi anlamadın!? Yaptın mı yapmadın mı? Bak yaptıysanız sakın iğneyi yapma."

Dün akşam aklıma geldiğinde duraksayarak bir cevap vermemiştim ama içimde garip bir hiss oluşmuştu.

"Bir dakika!? Cevap vermiyorsun, gözlerini kaçırıyorsun ve yanakların pembeleşti."

Merakla yüzüme bakınca dudaklarımı birbirine bastırdım. Dün gece Jungkook'la birlikte olmuştuk ve ikimizde korunmamıştık.

Bunu iğneyle ben yaptığım için her seferinde korunma ihtiyacı duymuyorduk.

"Ay yapmışsınız! Siz bir hafta boş durmanızı düşünmek, eğer sen regl değilsen saçmalık olur zaten."

"Lavin ya, lütfen yeter?!"

"Efendim iğne hazır."

Ami seslendiğinde ayağa kalktığımda Lavin yanıma gelerek fısıldayarak konuşmuştu.

"Tamam susuyorum ama şu anlık, konuşacağız bunu?!"

Başımı salladığımda içeri geçerek iğnesini yapmıştım.

...

"Ee..? Anlatacak mısın artık?"

Öğle arasında kendim Lavin'in odasına giderek konuşmak istemiştim ama hiç bir şey söyleyememiştim.

"Ne söyleyeyim?"

"Hina, canım benim şu an hamile olma ihtimalin var, farkındasın değil mi?"

"Yani. Ama olmayadabilir de. Sonuçta ilk  defa korunmadığımda da hamile kalacağım diye bir şey yok."

To Lose | Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin