Jungkook son bir kez daha Sevgilisinin dudaklarını öperek yavaşça yanına uzanıp onu kollarının arasına aldı. İkiside nefelenirken Jungkook burnunu kumral saçların arasına koyarak soluklandı.
"İyi misin meleğim?"
Hina yavaşça başını aşağı yukarı sallayarak Jungkook'un çıplak göğüsüne karşı mırıldandı.
"Çok."
Yüzünde gülümseme beliren Jungkook Hina'nın saçlarını öperek aşık olduğu korkuyu ciğerlerine çekti.
"Duş almak ister misin?"
"Sabah yapalım, şimdi sadece böyle uyumak istiyorum."
"Nasıl istersen güzelim."
Diyerek, ipek çarşafı çekerek üzerlerini örttü. Daha sonra birbirlerine sıkıca sarılarak huzurla uyudular.
...
Sabah Hina uykulu gözlerini ovuşturarak uyandığında onu izleyen gözleri görünce gözlerini kapatarak derince gülümsedi.
"Günaydın."
"Günaydın."
"Sen her sabah bunu yapmaktan sıkılmadın mı?"
"Neyi?"
"Beni izlemeyi?"
"Ben her sabah senin güzel ve masum yüzünü ayrı bir heyecanla izliyorum. Bir sabah yapmazsam kendimi eksik hissediyorum."
Hina sevgilisinin sözleriyle ona hayran hayran bakarken bir şey demedem yaklaşarak elini yanağına koyup dudaklarını öptü. Derinleşen öpüşmelerinde Jungkook kollarını etrafına dolayarak onu daha da yakınına çekti. Nefessiz kalıp ayrıldıklarında alınları birleşmiş ikiside derin nefesler almıştı.
"Bugün işe biraz gecikebilir misin?"
Hâlâ aynı şekilde ikisininde gözleri kapalı dururken Jungkook'un söylediğine Hina gülümsemişti.
"Daha duş alacağım, kahvaltı hazırlayacağız sonra yiyeceğiz."
"Kahvaltıyı dışarıda yersek hazırlayacak vakti birbirimize ayırabilir miyiz?"
Hina'nın gülümsemesi genişlerken fısıltıyla cevap vermişti.
"Bilmem?"
"Sanırım bu evet demek?"
İkiside sessizce gülerken Hina bir şey söylemeden dudaklarını Jungkook'un dudaklarına değdirmiş ardından alt dudağını kavrayarak öpmüştü.
...
Jungkook duştan belinde havlu ıslak saçlarıyla çıktığında aynanın karşısında takılarını takan Hina'yı bakarken gülümseyerek arkasına geçerek elini ince belin etrafına sararak boynunu öptü.
Açıkta kalan omuzuna Jungkook'un saçından bir damla düştüğünde burnunu kırıştırarak gülümsediğinde Jungkook da burnundan gülmüştü. Boynuna deyen sıcak havayla Hina huylanınca refleks olarak omzunu kaldırarak boynunu eğmişti.
"Hadi hazırlan da bir an önce çıkalım."
Hina aynadan sevgilisine bakarken gülümseyerek söylediğinde Jungkook dudaklarını öne doğru itmişti. Hina bu haline gülerken geriye dönüp sevgilisinin dudaklarına sevimli bir öpücük bırakıp geri çekilmişti.
"Kıyafetlerimi sen seçer misin?"
Jungkook sorduğunda Hina gözleriyle onaylayarak gardıroba doğru ilerleyerek sevgilisine kendisine uyumlu olacak şeklinde siyah bir pantalon ve siyah bir kazak seçmişti. Aslında çokta uyumlu giyinmeyi sevmezdi ama bugün içinden gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To Lose | Jeon Jungkook
Hayran KurguHina sevgilisi Jungkook'un evli olduğundan habersizdi.