Medyadaki fotoğraftaki tavşanın yüzünde bir çukur mu görüyorum ben.
Allah'ım yiycem dnmdndndnnd.
...
Merhaba
Uzun bir aradan sonra bol yorum yapabileceğiniz bir bölümle karşınızdayım.
Lütfen okurken düşüncelerinizi bildirirseniz beni çok mutlu edersiniz.
Keyifli okumalar.
_____________________
Jungkook
"Hina hamile mi?"
Hoseok hyung şoka uğramış gibi çattığı kaşının ardından büyüttüğü gözleriyle sorduğunda yüzümde beliren hafif tebessümle başımı sallayarak onayladım.
"Nasıl yani? Kimden?"
Yoongi hyung sorduğu soruyla tebessümümü yok edip, kaşlarımı çatmama yetmişti.
"Tabi ki benden hyung, o nasıl soru?!"
"Siz ayrılalı bir ayı geçti, ne bileyim ben Jungkook?!"
"Ayrıldık diye Hina da hemen..."
Düşüncesi bile sinirimi bozarken gerisini söyleyememiş, gözlerimi kapatarak sakin kalmak adına burnumdan nefes vermiştim.
"Bravo Jungkook, her attığın gol oluyor kardeşim."
Namjoon hyung ciddi ama alaycı sesle söylerken gözlerimi devirdim.
"Devirme gözlerini. Namjoon haklı. Uçkuruna sahip çıkamadan iki kadını arka arkaya hamile bırakmayı başarmışsın, aferim sana."
"Kasten yapmışım gibi söylüyorsun Seokjin hyung."
"Bunu da mı bilmeyerek yaptın?"
Hoseok hyung az öncekinden daha da şaşkın gözlerle sorduğunda derin bir nefes aldım.
"Öyle değil tabi ki hyung. Bizde korunan taraf her zaman Hina'ydı."
"Hina da durmuş durmuş korunmayacak zamanı bulmuş gerçekten. Bunu daha önce yapsaydı da olaylar buraya kadar gelmeseydi."
"O nasıl olacaktı Namjoon?"
"Demek istediği Jimin, Hina önceden hamile olsaydı aileler öğrenince bunu karısından boşarlar Hina'la evlendirirlerdi."
"Hiç sanmıyorum ya, neyse."
Seokjin hyung açıklık getirdiğinde Jimin sesini kısarak konuşsa da ne demek istediğini açık bir şekilde duymuştuk.
"Bu arada Jungkook bakıyorum baba olacaksın diye yerlere göklere sığamıyorsun?"
Yoongi hyung'un söylemiyle ona dönerken dudağım kendiliğinden yukarı kıvrılmıştı.
"Tabi heyecanlıyım hyung, baba olacağım, nasıl sevinmem!?"
"İlk kez baba olacağını öğremiyorsun, hatırlatırım. Tamam diğeri sevmediğin kadından olabilir ama o da senin çocuğun."
"Elbette öyle Seokjin hyung, çocuklar arasında fark koyduğum için değil mutluluğum. Dediğin gibi sadece biri zorla evlendirildiğim kadından ve o çocuğun nasıl olduğunu bile bilmediğim bir geceden olması, diğeri de aşık olduğum, sevdiğim kadın tarafından baba olacağımım bilincinde olmam. Tek ama en önemli fark bu. Yoksa çocukların arasında asla fark koymuyorum."
"Bunu duyduğuma sevdindim."
Söylediğiyle derin bir nefes alarak başımı iki yana salladım. Çocuklarım arasında fark koyacağımı nasıl düşünmüşlerdi gerçekten?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To Lose | Jeon Jungkook
FanfictionHina sevgilisi Jungkook'un evli olduğundan habersizdi.