Uzun zaman oldu buraya bölüm atmayalı. Only one night bittiğine göre inşallah sık sık görüşeceğiz.
Oy verip yorum yapmayı lütfen unutmayın.
Keyifli okumalar.
________________
Lavin
Hina içeri gireli yirmi dakikayı geçmişti,ve ben her geçen dakika o çıkmadıkça daha çok endişeleniyordum.
Hina daha yeni hamileydi ve üzerine bunca stres ve öfke yaşaması bebeği düşünmesine neden olabilirdi.
Kaldırımda bir o yana bir bu yana doğru giderken bir yandan da parmaklarıma eziyet etmekten geri kalamıyordum. Hina, Taehyung'u çıkartacağını söylemişti ama o hala gelmemişti.
Aklıma gelen şeyle yerimde duraksarken eve girip girmemek konusunda kararsız kalmıştım. Ama madem Taehyung içerideydi bende girebilirdim.
"Sevgilim?"
Tam eve gitmek için adım atacağım sırada duyduğum sesle duraksayarak sol tarafıma baktım. Taehyung elinde tuttuğu poşetlerle gülümseyerek bana bakıyordu. Ancak yüzümün halini görmüş olacak ki yüzü düz bir hall alarak koşarak yanıma geldi.
"Ne bu halin güzelim? Bir şey mi oldu sana?"
Yanıma gelir gelmez elindeki poşeti yere bırakıp bir eliyle elimi tutarken diğeriyle yanağımı okşayarak endişeyle sordu.
"Ben iyiyim, ama..."
"Ama?"
Korkuyla bakan gözleri biraz olsun rahatlasada hâlâ endişeliydi, ve bu her halinden belli oluyordu.
"Jung-..."
"Hina!?"
Lafımı bitiremeden duyduğumuz seslerle
ikimizde o yöne doğru dönerken Taehyung anlamaz bir şekilde çattığı kaslarıyla bakıyordu."Neler oluyor?"
Ağlayan Hina'yı ardından peşinden koşarak gelen Jungkook'u gördüğümde Taehyung'un sorusuna zar zor cevap vermiştim.
"Çok kötü şeyler oluyor."
Hina'nın yanına gitmek istediğimde Taehyung elimi bırakmak istemezcesine daha sıkı tutmuştu. Yüzüne dönüp baktığımda çatık kaşlarıyla büyüttüğü gözlerini ona yaşlı gözleriyle bakan Jungkook'dan çekerek bir kaç saniye bana bakarak elimi hiç istemese de bırakmıştı.
Bu haline anlam veremesem de bana doğru zorlukla gelen Hina'nın yanına koşup onu tutmuştum.
"Hina, canım...?"
"Lütfen beni götür buradan."
Başka bir şey sormama izin vermeden kısık sesle söylediğinde uzatmadan onu arabaya doğru götürmüştüm.
"Hina, sevgilim yalvarırım beni dinle?!."
"Sakın! Sakın bir daha bana öyle seslenme."
Jungkook Hina'nın yanına gelerek hıçkırıkların arasında söylediğinde Hina, aniden ona doğru donup, ciddi ve sert sesle parmağını sallayarak dolu gözleriyle uyarmıştı.
Bunlar birbirlerine deli gibi aşık olan Hina ve Jungkook muydu gerçekten?
Ömrüm boyunca düşünsem bir gün onların birbirine böyle davranacağı aklımın ucundan bile geçmezdi. Ancak Hina'ya her halükarda hakk veriyordum. Aldatılmış, o da yetmezmiş gibi kandırılmıştı.
Sevdiği, aşık olduğu, bir gelecek ve aile olmayı planladığı sevgilisinin evli ve yakında bir bebeği olacağını öğrendi. En kötü olanı bunların hepsini o sevdiği adamdan hamile olduğu gün öğreniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To Lose | Jeon Jungkook
FanfictionHina sevgilisi Jungkook'un evli olduğundan habersizdi.