Şu saça, şu tipe bak, hele hele insafsız tavşan ddndkkdjdjdjkdkd.
...
Merhaba
Tamamen gizemli yazdığım bölüme satır arası bol bol yorum yapmaya çalışın lütfen. Düşüncelerinizi gerçekten merak ediyorum.
Küçük yıldıza dokunmayı da unutmayın lütfen.
Keyifli okumalar.
_______________
Hina
Göz kapaklarım yavaşça aralanırken bulanık bakışlarımı etrafta gezdirdim. Kuruyan boğazımla yutkunmaya çalışırken acıdığı için kaşlarımı çattım.
Uyanır uyanmaz yaptığım şey aklıma gelince çenemin titrerken elimi karnımın üzerine koyarak, gözlerimden yaşlar akmasına engel olamadım.
Aldırmıştım. Kendi bebeğime, minicik bir cana kendi isteğimle kıymıştım. Başkaları yapmasın diye uğraşırken ben kendi bebeğime acımamıştım.
Gözlerimden yeni yaşlar süzülürken kapının açılmasıyla Sun Hee içeri girerek yanıma geldi.
"İyi misin?"
Cevap veremezken başımı sadece iki yana sallayarak elimde olmadan ağlamaya devam ettim. Kendimi durduramıyordum.
"Pişman mısın Hina?"
Üzgün bakışlarıyla elimi tutup sorduğunda bir kaç saniye duraksayarak başımı yavaşça aşağı yukarı sallamıştım.
"Şimdi karar vermen gerekirse yaptırmaz mıydın?"
Tekrar başımı iki yana salladığımda dudaklarımın arasından küçük bir hıçkırık kaçtı.
"O zaman operasyonu yapmamakla doğru bir karar vermişim."
Bir kaç saniye sonra dediğini algıladığımda bulanık bakışlarımla yüzüne baktım.
"Nasıl yani?"
Zar zor çıkan sesimle sorduğumda hafifçe tebessüm etmişti.
"Operasyonu gerçekleştirmedim Hina, hâlâ hamilesin."
İnanamaz bir şekilde büyüyen gözlerimle yüzüne dikkatle baktım.
"Gerçekten mi?"
Daha da kısık çıkan sesimle sorduğumda gülüşü büyürken başını sallayarak onaylamıştı.
"Ne kadar emin gibi dursan da yüzüne bakınca bunun ani alınmış bir karar olduğunu anlamıştım Hina. Ama kararından dönmediğin için anestezi verdim. Ancak operasyona hiç başlamadım. Sen uykuya dalar dalmaz da ağlayarak 'bebeğim' diye sayıklayınca doğru karar verdiğimi anladım."
Dudaklarımdan tekrar bir hıçkırık kaçtığında karnımın üzerindeki elimle sanki onu hissedecekmişim gibi parmaklarımla karnıma hafifçe baskı uyguladım.
"Teşekkür ederim Sun Hee."
"Rica ederim Hina. Ben sadece olması gerekeni yaptım. Zor zamanlar geçirdiğini anlamak zor değil, ama bunun faturasını küçük bir cana ödetmemelisin."
Bakışlarımı kaçırıp yutkunduğumda tekrar başımı salladım. Haklıydı belki ama ben yaşadıklarım arasında bunu düşünmemiştim bile.
"Ben yapmayacaktım zaten, ama bugün ultrasonda görünce bir an yapamayacağımı düşündüm."
"Anlıyorum canım. Ancak artık eminim ki bir daha ona zarar verecek bir şey anlık bile olsa aklına getirmeyeceksin?!"
Sorar gibi konuştuğunda gözlerimi kapatıp başımı olumsuz anlamda salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To Lose | Jeon Jungkook
FanfictionHina sevgilisi Jungkook'un evli olduğundan habersizdi.