15

1K 68 135
                                    

Yorum ve vote lütfen 💫

Keyifli okumalar.
_______________

Jungkook

Gözlerimi her sabah onun güzel yüzüyle açtığım yatakta aralarken bu olanların birer kabus olmasını diledim.

Şu an yanımda olmayışının sebebi sadece işe gittiği için olmasını isterdim. Onca şeyin yaşanmamış olmasını isterdim.

Elimi yastığının üzerinde gezdirirken yastığı kendime çekip burnuma dayayarak bir günde deli gibi özlediğim kokusunu içime çektim.

Bu kokuyu ya bir daha koklayamazsam, ya bu yatakta kollarımın arasında bur daha uyuyamazsak?

Bu ihtimaller aklıma geldikçe delirecek gibi hissediyordum. Daha üzerinden yirmi dört saat bile geçmemişken onu böyle özlüyorum, bir ömür onsuz yapamazdım.

Bu düşünceler beni delirtmeden önce yastığı elimden yerine bıraktım. Onu geri kazanmak için elimden gelenin fazlasını yapacaktım. O yüzden kendimi toplayarak yataktan kalkıp aşağıya indim.

"Sonra da 'bir süre görüşmesek daha iyi' deyip çıkıp gitti."

Taehyung yaşlar akan gözleriyle söylediğinde olduğum yerde durmuştum. Lavin onun haberi olduğunu öğrenmiş olmalı. Taehyung'u bundan başka bir şey bu hale getiremez çünkü.

"Peki senin herşeyi bildiğini nasıl öğrendi?"

Hoseok hyung sorduğunda sesli bir şekilde nefes verip dirseklerini dizlerine dayadı.

"Hina gitmek isterken "Jungkook'u bir kere dinle lütfen, o isteyerek yapmadı' dediğimde anladı. Yüzüme öyle bir bakışı vardı ki, hem şaşkın, hem de hayal kırıklığına uğramış gibi. İlk kez öyle bakıyordu bana."

Kendi ilişkimi mahvettiğim yetmezmiş gibi üzerine Taehyung ve Lavin'in arası da benim yüzümden bozulmuştu.

"Kolay değil Taehyung. Lavin ve Hina çocukluk arkadaşları. İkisi de birbirine çok düşkün. Onun üzen bir gerçeği yıllarca bilerek ondan sakladığın için böyle olması normal."

"Namjoon haklı, üzerine gitme bir müddet. Hem sadece bir süre görüşmeyelim demiş, ortalık biraz durulsun affedecektir."

"Bilmiyorum Yoongi hyung. Öyle dedi ama yalan söylediğimi öğrenirse eğer hiç affetmez."

"Ne yalanı?"

Jimin sorduğunda başını kaldırıp herkese kısa bir göz gezdirip yutkunarak önüne döndü.

"Bana ne zamandır bildiğimi sorduğunda altı aydır bildiğimi söyledim."

"Neden öyle bir şey yaptın? Zaten herşeyi öğrenmiş, niye yeni bir sır yaratıyosun?"

Seokjin hyung çattığı kaşlarıyla sorduğunda Taehyung yanakalarını silerek dirseklerini dizlerinden çekerek doğruldu.

"Aniden sorunca ağzımdan öyle çıktı."

"İyi halt yedin. Lavin eninde sonunda senin herşeyi başından beri bildiğini öğrenmeyecek mi?!"

Taehyung sıkıntıya elleriyle yüzünü sıvazlayıp saçlarını geriye attı.

"Seokjin hyung haklı. Lavin ona yalan söylemene hiç hoş bakmayacaktır Taehyung. Şimdi söylemen daha iyi olacaktı."

"Söyleyemedim işte Jimin. Ayrıca ne deseydim?! Herşeyi başından beri biliyordum, hatta Jungkook'un nikah şahidi ben oldum mu deseyedim?!"

Aniden durup konuştuktan sonra salonda turlamaya devam ederken gözlerimi acıyla kapattım.

"Evet Taehyung, söylemeliydin. Çünkü zaten bunu er ya da geç öğrenecek. Senin ona ilk seferde söylemen daha iyiydi."

To Lose | Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin