Merhaba
Yorumlarınızı çok merak ettiğim bir bölüm.
Düşüncelerinizi yazmayı unutmayın lütfen.
Keyifli okumalar.
_____________________
Yoğun bakımın önünde gelecek en ufak güzel haber için bekliyorduk. İki gün geçmişti çoktan ama hâlâ farklı bir haber yoktu.
"Taehyung gel otur biraz."
Jimin yanıma geldiğinde bakışlarımı izlediğim beyaz fayanslardan cekmeden başımı iki yana sallayıp derin bir nefes aldım.
"Böyle yaparak sadece kendini daha da üzüyorsun, Lavin'e bir yardımı dokunmuyor bunun."
"Yapamıyorum Jimin. Hiçbir şey yapmak gelmiyor içimden... Olmuyor." dedim gözlerimden süzülen yaşlarla.
"Böyle yaparak olmaz ama..."
"Lavin uyanmadan hiçbir şey yapamam."
"O kendine böyle davrandığını gördüğünde mutlu olmayacak Taehyung. Dünden beri ne bir şey yedin, ne bir şey içtin. En azından bir kaç yudum su iç."
Tam ona cevap verecekken kapının açılmasıyla doktorun dışarı çıktığını görüp hızla yanına ilerledim.
"Kı-kızımın durumu nasıl doktor bey?"
"Aynı, bir gelişme yok maalesef."
Duyduklarım yaşlarımın hızlanmasını sağlarken Yeobin teyze hıçkırıp "Pe-peki bir kere görmemez miyiz onu?" diye sordu.
"Sadece bir kişi birkaç dakikalığına girebilir yanına."
Ne kadar ben girmek istesemde bu Yeobin teyzenin hakkıydı. Girip kızını görmesine engel olamazdım.
"Çok teşekkür ederiz doktor bey."
Doktor yanımızdan ayrıldığında Hina Yeobin teyzeye dönüp elini uzatarak konuştu.
"Yeobin teyze, gel seni hazırlayalım."
Yeonbi teyze onu onaylayıp hareketlendiğinde Gyeom amca kolunu tutarak engel oldu.
"Taehyung girsin."
Heyecanla başımı Gyeom amcaya çevirdiğimde bana hafifçe tebessüm etti.
"Kızımızın şuan en çok ona ihtiyacı var."
Yeobin teyze yaşlı gözleriyle bana döndüğünde dudaklarını birbirine bastırıp başını salladı.
"Haklısın...sen gir oğlum."
"Te-teşekkür ederim."
Yüzümde oluşan buruk tebessümle saygıyla eğilip hızla Hina'ya döndüğümde eliyle ileriyi gösterip ilerlemeye başladık.
...
Hina beni bir odaya getirdiğinde dolaptan bir kaç paket çıkartıp yanıma koydu.
"Bunları giy, giydikten sonra bana seslen lütfen."
Arkasını dönüp ilerlediğinde içimde tuttuğum şeyi söyleyerek bu ağır günlerde hiç değilse omuzlarımdaki bir yükten kurtulmak istiyordum.
"Özür dilerim Hina."
Hızlıca söylediğimde yerinde durarak bir kaç saniye sonra yavaşça arkasını döndü.
"Burası ne yeri, ne de zamanı Taehyung. Buradaysak ve birbirimize destek oluyorsak sadece Lavin için. Ancak yine de seni suçlamadığımı bil. Benim ki sadece...kırgınlık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To Lose | Jeon Jungkook
FanfictionHina sevgilisi Jungkook'un evli olduğundan habersizdi.