18

951 68 141
                                    

Merhaba

Lütfen okurken oy verip satır arası yorum yapın. fikirlerinizi çok merak ediyorum.

Keyifli okumalar.

_________________

Linda

"Yeter artık Linda! Bu kadar stres bebek için iyi değil."

Turladığım salonda annemin konuşmasıyla gözlerimi devirip ona döndüğümde saçlarımı gözümün önünden yukarı doğru taradım.

"Anne sen beni anlamıyor musun? Hina'nın kendisi gibi sürtük arkadaşı Jungkook'a gidip herşeyi yumurtlayacak."

"Sen neden çeneni tutamıyorsun ki?"

"Sinirimi bozdu! Üzerini tehtidini savurdu sürtük."

"İstediğini diyebilir ama sen öyle konuşmamalıydın! Neden o çeneni tutamıyorsun ki!?"

"Anne zaten sinirlerim bozuk, sen de gelme üstüme artık."

Evi tekrar turlarken sinirle konuştup kuruyan dudaklarımı yaladım.

"Ben o kızı tamamem unutmuştum. Bir anda karşıma geçip hesap sorunca kendimi tutamadım işte. Ondan önce Hina zaten yeterince sinirimi bozmuştu."

"İyi halt yedin. Şimdi ayıkla pirincin taşını!"

Annem tekrar konuştuğunda sakin kalma adına gözlerimi kapatarak burnumdan uzun bir nefes verdim.

"Ayrıca Hina'ya bile o şekilde konuşmamalıydın. Mağdur olan taraf senken bir anda kendini suçlu yaptın resmen."

"Kıza iki küfür ettim diye suçlu sayılmam anne. Sadece Lavin'le öyle konuşmamalıydım. Taehyung'un düğünümüzde olduğunu o şekilde söylememem lazımdı."

Dediğimde sessiz kalırken bir kaç saniye sonra derin bir nefes aldığını duydum.

"Olan oldu artık. Yapacağını yapmışsın. Hem belki söylememiştir, boşuna stres yapma."

"Sanmıyorum ama umarım anne."

Cümlemi bitirir bitirmez dışarıdan duyduğum araba sesiyle korku ve gerginliği aynı anda hissedip, büyüyen gözlerimle anneme bakmıştım.

Annemde aynı büyüttüğü gözleriyle pencereye doğru hızla ilerleyip, perdeyi çok az eliyle kenara çekerek dışarı bakmıştı.

"Jungkook geldi. Çok sinirli."

Gözlerimi sinirle kapatıp dişlerimi sıktığımda ayağımı yere sertçe vurdum.

"Yememiş içmemiş yetiştirmiş kaltak."

"Toparlan artık. Sakinliğini koru ve hemen odana çıkıp yatağa gir!"

Dişlerimin arasında söylendiğimde annem sinirle konuştuğunda çatık kaşlarımla yüzüne baktım.

"Bakma öyle. İyi olmadığını söyleyeceğim rol kes biraz."

Dediğini anladığımda koşarak odama çıkıp gözlerimin kızarması için biraz ovaladım. Banyoya girerek deodorantdan biraz gözüme karşı sıkarak yaşarmasını sağladım.

Ardından annemin kapıyı açtığını ve Jungkook'un bağırışlarını duyduğumda kenardaki peçeteden iki tanesini alarak hafifçe ıslatıp elimde çok az buruşturup koşarak yatağa girip yorganı üzerime çektim.

"LİNDA?!"

Dışarıdan sesini duyduğumda sakin kalmaya çalışarak gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldığımda kapı aniden açılmıştı. Yorgun gözükmeye çalışıp şaşkınlıkla arkamı döndüğümde Jungkook daha önce onu görmediğim bir öfkeyle yüzüme bakıyordu.

To Lose | Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin