1.[Start]

106 5 9
                                    

Start>

Han soyoung, seorang pelakon wanita yang meningkat naik hingga namanya dikenali serata dunia. Sudah memenangi beberapa anugerah lakonan dan juga menerima anugerah kategori pelakon terbaik dari luar negara iaitu USA di Amerika Syarikat. Anugerah tersebut merupakan kali pertama han soyoung menerima anugerah sebesar ini.

Namun pada suatu hari, di mana korea selatan pada ketika itu telah mendapat berita yang tergempar dan menarik seluruh dunia. "Pihak polis menjumpai beberapa mayat gadis di dalam stor berdekatan dengan tong sampah, di dapati gadis-gadis tersebut merupakan mangsa yang hilang sebelum ini dan disyaki telah dibunuh dengan kejam. Buat masa sekarang ini, siasatan masih dijalankan. Polis belum menjumpai apa-apa bukti berkemungkinan pembunuh itu bukan calang orangnya."

Jelas ramai anak gadis tidak berani keluar rumah apabila mengetahui kes pembunuhan kejam itu termasuklah soyoung. Soyoung trauma melihat gambar-gambar mangsa yang dibunuh di dalam kaca TV. Mangsa-mangsa itu dikelar kepalanya dan mata terbeliak, lidahnya terkeluar dan darah di merata tempat. Walaupun gambar tersebut dikaburkan, tapi cukup menakutkan bagi soyoung. Sungguh pembunuhan itu sangatlah kejam... tiada sifat kemanusiaan langsung!

Han soyoung sudah membuat keputusan, dia mahu berhenti. Ya, berhenti dari lakonan. Dia tidak sanggup mendengar berita sebegitu kerana dia takut jika selepas ini mungkin dia pula jadi mangsa pembunuh itu.




Cast>

Han soyoung
Huang renjun
Na jaemin

Akan ada cast yang lain.








Huang renjun fanfiction.
₩Arning:Kill, too much blood!

Hai!

This is my third book bergenre psycho. Sorry kalau macam tak terlalu menarik untuk pembaca yang sukakan genre psycho. Cha tak berapa nak pandai untuk buat story yang macamni but, i'm try my best. Kalau membaca, pandai lah. Haha.

Cha suka cerita yang bergenre seram, mystery especially psycho. Romantik tu tak berapa sangat sebab agak terlalu cringe. Tengoklah ff haechan tu, cha baca sendiri pun nak muntah tau! Cerita ni jugak ada romantik. So akan ada part cringe lah. hope korang sabar. HAHAHAHA. Cha bukan lah orang yang romantik okay! Sorry, i'm anti romantic. Tiber.

Btw, hope korang suka lah. Kalau tak suka, sila skip. Itu je. enjoy guys!

Love,
Alicia.

Kill of love. [HRJ]✔️Where stories live. Discover now