Üç

1.7K 60 8
                                    

0536*******: Cem çok acil buraya bak, çabuk!!

Cem: Ne var?

0536*******: Sence bana turuncu mu daha çok yakışır yeşil mi?

Cem: Bana ne?

0536*******: Bu bir cevap değil ama.

Cem: Beni rahat bırakmayı düşünüyor musun? Farkındaysan arkadaş değiliz ve ben senden rahatsız oluyorum.

0536*******: Arkadaş lafını ağzına alma, herhalde arkadaş değiliz. Başka şeylerin peşindeyim de zamanla.

Cem: Senin bu öz güvenin nereden geliyor?

0536*******: Hep babam yaptı beni böyle. Annem de kızar ona, çok şımarttın bu kızı diye. Babam bana prenses gibi bakar. Annem de kötü değildir ha, yanlış anlama, biraz katıdır sadece.

Cem: Sormadım.

0536*******: Okuldan yeni mezun oldum, iş arıyorum ama veren yok. Tecrübeli eleman arıyorlar ya, iş vermezsen nereden kazanacağım bu tecrübeyi?

Cem: Yazma.

0536*******: Yazma yazma kocam geldi.

Cem: Ne?

0536*******: Offff. Nerede o güler yüzlü, tatlı çocuk? Karşımdaki şakadan anlamayan kazık kim?

Cem: Kızım işin gücün yok mu senin hiç?

0536*******: Bir tek sen eksiksin,
İşim gücüm her şeyim tamam...

Cem: Laftan anlamaz mısın? İlgilenmiyorum seninle, rahatsız edip durma.

0536*******: Hiç mi ilgilenmiyorsun?

Cem: Hiç.

0536*******: Tekrar bak bakayım, belki biraz ilgilenirsin.

Cem: Dalga mı geçiyorsun?

0536*******: Estağfurullah.

Cem: Git kendine başkasını bul.

0536*******: Hiçkimse sen gibi olamaz, kalpsiz 😢

Cem: Başkasını seviyorum ben. (12.20)

0536*******: Ne? (12.25)

Yavaş yavaş ısınırsınız umarım, elimden geldiğince seri atacağım bölümleri. Oylayan, yorum yapan eller dert görmesin.

Gönül Sayfam Olur Musun?  (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin