Kırk Beş

946 52 3
                                    

Bela: Gerçekten de bütün gün Arzu'yla birlikte miydin?

Cem: Sen nereden biliyorsun bunu?

Bela: Kuşlar söyledi. Bütün günü beraber mi geçirdiniz?

Cem: Yok ya, birkaç saat sadece.

Bela: Hani çok yakın değildin onunla? İş arkadaşım, arada sohbetimiz oluyor demiştin bana.

Cem: Öyle zaten Ceyda. Babam rahatsızlanmıştı ya ondan dolayı biraz benimle ilgilenmek istemiş.

Bela:

Bela: Yeni mi gelmiş aklına? Kaç gün oldu!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bela: Yeni mi gelmiş aklına? Kaç gün oldu!

Cem: Allah Allah, kızım bi' sakin olsana.

Bela: Olmuyorum.

Cem: Ceyda, abartma istersen. Arkadaşımla birkaç saat vakit geçirdim diye problem mi oldu şimdi?

Bela: Benim arkadaşım yanıma geldiğinde bile çenen durmuyordu ama.

Cem: Aytuğ senin arkadaşın falan değil.

Bela: Öyle.

Cem: Neden takıldın bu kadar? Başka zaman da çıkabiliriz, bunda sorun yok. Kız bir şey de yapmadı, normal sohbet ettik.

Bela: Savunuyorsun bir de.

Cem: Ne istiyorsun kızdan?

Bela: Ne isteyeceğim Cem? Benimle şöyle konuşma.

Cem: O zaman ne? Önceden de takıktın kıza.

Bela: Ben kimseye takık değilim. Rahatsız olduğum bazı şeyler var tamam mı?

Cem: Neymiş onlar?

Bela: Bilmem, sen Aytuğ'un nesinden rahatsız oluyorsun mesela?

Cem: Ya aynı şey mi kızım? O çocuk sana asılıyor.

Bela: Beni hiç rahatsız etmedi. Asıl Arzu sana asılıyor.

Cem: Öyle mi? Arzu da beni hiç rahatsız etmedi o zaman. (21.53)

Görüldü.

Bela: Yapamıyorum ben tamam mı? İçimde halledemediğim şeyler var. En başından beri nasıl başladığımız belli. Her şey güzel gibi görünüyor ama benim açımdan öyle değil. Daha fazla her şeyi görmezden gelmeye dayanamıyorum Cem. Uzun uzun konuşmak da istemiyorum. Bundan sonra arkadaş kalmayacağız, lütfen bu dediğime saygı duy ve bana bir daha yazma. İş yerinde de konuşma. Şu an işe ihtiyacım var fakat başka bir iş bulup ayrılmayı istiyorum. Birbirimizin hayatına hiç girmemişiz gibi yapalım, böyle daha iyi olacağım. (22.16)

İletildi.



Ceyda'nın duyguları sonunda patladı. Anlamayanlar için daha fazla arkadaş kalamıyor, onu sevdiği için arkadaş olmayı ve onu kıskanmayı sindiremiyor. Cem'in duygularını bilmediği için de fevri karar verdi. İlişkinin yön bulması gerekiyor bir şekilde, bakalım neler olacak...

Gönül Sayfam Olur Musun?  (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin