Kırk Bir

1K 47 0
                                    

Ceyda film izlerken bir yandan da Nursima ile sohbet ederken Cem onları seyrediyordu. Birisinin Ceyda ile anlaşamama ihtimali olmadığı için haliyle Nursima da onu çok sevmişti ve buluştuklarından beri ikisi sohbet edip durduğu için Cem geri plana atılmış hissediyordu.

'Bir gün makyaj malzemelerimi getiririm, bir sürü para bayıldım onlara. Sana bir makyaj yaparız, efsane olur.' diyen Ceyda fısıldadığını sansa da sesi gayet duyuluyordu. Allah'tan salonda az kişi vardı.

'Benim de ojelerim var bir sürü, abim kızıyor ama sürmeme.'

'Aa, nedenmiş o?' diyen Ceyda, Cem'e baktığında Cem hemen başka yöne dönmüştü.

'Tırnaklarını boyayıp durma diyor.'

'Abin ne anlar Allah aşkına? Boş ver, sana karışmasına izin verme.'

'Biraz sessiz olup filmi izleseniz ve sen kardeşimi kışkırtmayı bıraksan nasıl olur?' diyen Cem onlara doğru eğildiğinde ikisi de kollarını göğüslerinde bağladı.

'Baskıcı abi de konuştu.' dedi Ceyda.

'Tövbe ya.' diyen Cem önüne döndüğünde filmin kalan yirmi dakikasında çok şükür ki iki kız susmuştu.

'Sonunda yemek yiyeceğiz, biraz daha dursaydık midem isyan bayraklarını çekecekti.' dedi Ceyda, sinema salonundan çıkıp Avm'nin içinde dolaşmaya başladıklarında.

'Ben hamburger yemek istiyorum.' dedi Nursima, 'Abi, yiyebilir miyim?'

Normalde annesi bu tarz şeyleri yemesini istemiyordu ama abisi arada kaçamak yaptırıyordu Nursima'ya.

'Anneme söylemek yok.' dediğinde başını salladı abisine. Bir burger markasının önünde durduklarında hepsi menüyü seçti ve sipariş verdikten sonra hazırlanmasını beklerken bir masaya oturdular.

'Ceyda abla, sizin bileklikleriniz aynı.' dedi Nursima ikisinin de bileğine bakarak.

'Evet,' dedi Ceyda ve bilekliğiyle oynadı. 'Abine de ben aldım. Sana da alayım mı?'

'Nursima'ya başka al.' dedi hemen Cem. Bu ikisinin arasındaydı.

'Abin kıskanmasın, sana da farklısını alırım.' dedi Ceyda. Nursima başını salladı.

'Sen bizim eve de gelsene bir gün.'

'Abin davet ederse gelirim,' dedi Ceyda omuz silkerek, 'ama kendisi anca dışarıda buluşmayı ister.'

'Sanki sen çok davet ediyorsun evine.' diye homurdandı Cem.

'Benim babam emekli oğlum, seni eve sokarsam ne olur biliyor musun?' diyen Ceyda tek kaşını kaldırmıştı.

'Çağırırım ben seni, hatta anneme söylerim yemek yapar.' dedi Cem. Yemek lafı Ceyda'yı heyecanlandırdı. Son günlerde fazlaca tombiş hissetse de içindeki yeme aşkına dur diyemiyordu.

Siparişleri hazır olduğunda sohbet ederek hamburgerlerini yemişlerdi ve ardından Ceyda, Nursima'ya birkaç kırtasiye eşyası hediye almıştı. Ceyda şimdiden Nursima'nın favorisi haline gelmişti ve bunun farkında olarak çok mutluydu.

Avm'den ayrılıp metroya bindiklerinde Ceyda'nın ineceği durağa yaklaşmışlardı. Cem ve Nursima iki durak sonra inecekti.

'Bugün çok eğlendim. Nursimacığım, ne zaman istersen eğleniriz seninle. Sen abine söyle, biz ayarlarız.' dedi toparlanan Ceyda.

'Ben de çok eğlendim Ceyda abla,' dedi Nursima, 'bence en kısa zamanda tekrar görüşelim.'

'Bence de.' diyen Ceyda onun yanağından makas aldı.

'Eve gidince mesaj atarsın,' dedi Cem. Ceyda onun da yanağından makas aldı.

'Atarım Cemcik. Yarın görüşürüz.'

'Görüşürüz.' diyen Cem iç çekti. O da Ceyda gibi rahat davranmak istiyordu, mesela onun yanağından makas alabilirdi ama bunun fazla kaçacağından endişeliydi.

Ceyda metrodan indiğinde Nursima başını abisinin omzuna yaslamıştı. Cem bir yandan duygularından emin olurken bir yandan da endişeye kapılıyordu.



Herkese selamlar. İki gündür rahatsızım, aktif olamıyorum. Okuyan iki üç kişi olsa da biraz etkileşim verse hiç fena olmaz hani :))))

Gönül Sayfam Olur Musun?  (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin