Otuz İki

1K 47 0
                                    

Cem: Babam rahatsızlandı, aradığını görmemişim.

Ceyda: Ne, iyi mi şu an?

Cem: İyi, merak etme. Tansiyonu çok düştü, ambulans çağırdık.

Ceyda: Arayayım mı seni?

Cem: Şu an hastanedeyiz, müsait bir yerde değilim. Akşam konuşalım.

Ceyda: Tamam, geçmiş olsun. Herhangi bir şey olduğunda bana yaz mutlaka.

Cem: Tamam, teşekkür ederim.

Görüldü.

🌝

Cem'in telefonu iki çalıştan sonra açıldığında Ceyda yatağına oturdu ve camdan dışarı bakarak Cem'le konuşmaya başladı.

'Cem, nasılsın?'

'İyiyim, evdeyiz şimdi.' diyen Cem'in sesi yorgun çıkıyordu. Bu durumdan dolayı Ceyda da sabahtan beri üzgündü.

'Baban nasıl peki?'

'İyi şu an, televizyon seyrediyor içeride. O an öyle kötüleşince korktuk, yaşlı adam sonuçta. Bir de galiba ben sevdiklerime bir şey olunca pek soğukkanlı olamıyorum.'

'Ben de öyleyim,' dedi Ceyda, yüzünü koluna yasladı. 'O durum tuhaf oluyor işte, ne yapacağını bilemiyorsun.'

'Haklısın. Geçti ama. İyiyiz şu an.'

'Sesin yorgun çıkıyor.' diyen Ceyda hafifçe gülümsedi. Cem'in yorgun sesi bile kalbinin ritmini değiştiriyordu.

Telefonun ucundaki Cem de başını yastığına yaslamıştı. Yorgundu ve Ceyda'nın sesi onu mayıştırıyordu.

'O kadar uykum var ki,' dedi esneyerek, ardından gözlerini kapattı.

'Uyu istersen,' dedi Ceyda, 'merak ettiğim için aradım.'

'Yo,' diyen Cem uyumak üzereydi fakat direniyordu, 'sesini duymak güzel.'

İç çekti Ceyda. Keşke daha farklı bir ilişkimiz olsa diye düşünüyordu. Cem'e hâlâ aşıktı ve ilk zamankinden daha yoğun hissediyordu fakat Cem onu hayatında bir arkadaş olarak istediği için arkadaş gibi davranıyordu.

'Mağazada sen olmayınca sıkıldım.' dediğinde Cem'in hoşuna gitti.

'O Aytuğ kenesi saçma esprileriyle eğlendirmedi mi seni?'

'Aytuğ'la ne alıp veremediğin var bilmiyorum ama o beni senin kadar eğlendirmiyor.'

'Yapamaz zaten.' diyen Cem'in bilinci kapanırken Ceyda birkaç şey daha söyledi ama duyamadı. Düzenli nefesleri sesli bir şekilde duyulmaya başladığında Ceyda onun uyuduğunu anladı. Birkaç dakika öylece durup Cem'in nefes alış verişlerini dinledi.

'İyi geceler, kıvırcık.' diyerek telefonu kapattıktan sonra kendisi de yatağa girerek uykuya daldı.




Bu kadar tatlı olmayın ve hemen evlenin 😢 Hayırlı Ramazanlar bu arada 🌹

Gönül Sayfam Olur Musun?  (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin