Ceyda reyonların arasında bir sağa bir sola dolanırken Cem'in onu izlediğinden habersizdi. Koşturup duruşu Cem'e o kadar sevimli geliyordu ki Ceyda bunu bilse muhtemelen kalp krizi geçirirdi.
Daha önce hiç kızıl saçlı tanıdığı olmamıştı ve kızıl saçın bir insana bu kadar yakıştığını da düşünmezdi. Ceyda masum bir güzelliğe sahipti, hafif çilli yuvarlak suratı onu çocuksu gösteriyordu.
'Kardeşim sen iş tanımını yanlış anlamışsın, Ceyda'yı izle diye maaş ödemiyorlar sana.' diyen arkadaşı Samet onu kendine getirirken kaşlarını çattı Cem.
'Saçma sapan konuşma Samet ya, dalmışım öyle.' dese de Samet elbette söylediğini ciddiye almamıştı.
Cem işinin başına döndükten birkaç dakika sonra son günlerde canını oldukça sıkan, hatta bu yüzden Ceyda'ya ters davrandığı durumu yine yaşadı. Mağazadaki elemanlardan birisi olan Aytuğ, kendi reyonunu bırakıp Ceyda'nın yanına gelmişti. Kıza yapışıp duruyordu, bir türlü rahat vermiyordu. Molalarda sürekli dibindeydi. Cem bu durumdan oldukça rahatsızken Ceyda'nın bir şey dememesi de sinirini bozuyordu. Uzaklaştırsa ya şu herifi kendinden.
'Ceyda!' diye seslendiğinde, Aytuğ'la neşeli bir şekilde konuşan Ceyda başını çevirdi.
'Efendim Cem Bey?' dedi 'Bey' vurgusu yaparak. İş yerinde birbirlerine saygı ifadesi kullanmaları tembihlenmişti ve Cem bunu gözardı etmişti.
'Yanıma gelir misin? Yardıma ihtiyacım var.' dediğinde, Ceyda başıyla onayladı. Cem ne zaman yardıma ihtiyacım var dese seve seve gidiyordu zaten.
'Niye Ceyda diye sesleniyorsun? Uyarı alacaksın.' dedi Ceyda. Cem ise Aytuğ'a bakıyordu çünkü belli ki onun moralini bozmuştu. Daha çok bozmaya kararlıydı Cem.
'Çok fazla yardıma ihtiyacım var.' dedi önünü göstererek. Kıyafetler oldukça dağınık haldeydi. Ceyda, bakılan kıyafetin eciş bücüş edilip atılmasına aşırı sinir olduğu için suratını buruşturdu.
'Tamam, yardım edeyim.' deyip eline bir parça aldığında Cem onun kokusunu ilk kez fark etti. Şekerli bir parfümü vardı, Cem daha hafif şeyler sevmesine, hatta çoğu parfümden rahatsız olmasına rağmen Ceyda'nın kokusunu sevdiğini fark etti.
'Akşam üzeri kahve içelim mi?' diye sorarken buldu kendini. Ceyda başını kaldırdı ve sevimli bir şekilde gülümsedi.
'Olur, içeriz. Senden ama.'
'Tamam, benden.' diyen Cem şimdi kendini daha iyi hissediyordu.
Nabersinizzzz? Hepiniz mussmutlu olun, Ceyda kadar mutlu olun böyle mutluluktan havalara uçun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Sayfam Olur Musun? (texting)
Novela JuvenilBazı aşkların başlangıcı biraz tatsız olabilirdi. Cem, başına bela aldığını düşünüyordu ama Ceyda, bela olamayacak kadar sevimli bir kızdı. 🌝 Bela: Seni bir kere görsem belki rahatlar içim Bela: Yıllar oldu görmedim, belki biraz özledim... Bela: Na...