Final
Ceyda, giydiği pembe, etekleri uçuşan elbisesi içinde bir prenses gibi görünürken gözü yoldaydı. Cem birazdan gelecekti ve onu göreceği için heyecanlıydı. Onu kuzenleriyle tanıştıracağı için de heyecanlıydı. Cem'e aşıktı ve onunla bir gelecek hayal ediyordu, çevresindeki kişilerin de Cem'i sevmesini istiyordu. Cem nahif ve sevecen birisiydi, tanıştığı herkesle anlaşabilirdi. Kuzenleri de pozitif insanlardı, Cem'le iyi anlaşacaklarına emindi.
Kollarını göğsünde bağlayarak beklemeye devam ederken yaklaşan motorun ışıkları gözünü kamaştırdı ve Cem gördüğü sevgilisiyle kornaya basarak yanında durdu. Motoru durdurarak kaskı kafasından çıkardığında kıvırcık saçları dalgalandı.
'Selam güzellik.' diyerek göz kırpan Cem, Ceyda'nın gönlünü bir kez daha fethederken Ceyda eğilip onun yanağını öptü ve pembe rujunu bulaştırdı.
'Selam yakışıklı.' dedi yanağını silerken.
'Bu ne güzellik?' derken kaşları çatılmıştı Cem'in.
'Sen güzelliğin.' dedi kıkırdayan Ceyda. Cem derin bir nefes aldı.
'Harbi benim güzelliğim, şaka gibi.'
'Seni bekliyorlar,' dedi, 'hadi, çok heyecanlıyım.'
Motordan inen Cem, kaskı bıraktı ve deri ceketini düzelterek kolunu Ceyda'ya uzattı. Ceyda memnun bir şekilde Cem'in koluna girdi. Eğlence mekanına girdiklerinde Ceyda heyecanla Cem'i masalarına doğru ilerletti. Kalabalık masadaki herkes gelen çifte baktıklarında Cem'in kalp atışları hızlandı.
'Millet,' dedi Ceyda yanlarında dururken, 'benimki.'
Herkes Ceyda'nın tanıtma şekline gülerken Cem de gergin bir şekilde gülümsedi. Ayağa kalkan bir doksan boyunda, kalıplı çocuk elini Cem'e doğru uzattı.
'Ben Emirhan, Ceyda'nın amca oğluyum.'
'Merhaba,' diyerek elini uzatan Cem içinde 'hoay maşallah' diyordu. Kendisi de uzundu ama bu çocuk sanki basketçi gibiydi.
'Emirhan basketbolcu,' dedi Ceyda, 'ondan bu kadar uzun.' Cem'in kulağına doğru eğildi. 'Ağzını kapat aşkım.'
'Ben Sevilay,' dedi bu sefer tesettürlü genç bir kız, 'teyze kızı oluyorum, aynı zamanda en yakın kuzeniyim.'
'En yakın kuzeni benim bir kere,' diyerek araya girdi siyah saçlı, zeytin gözlü başka bir kız, 'İsmim de Lale.'
'Hepsi en yakın kuzenim.' dedi göz deviren Ceyda. Kalabalık grup tek tek kendini tanıttı ve Cem hepsiyle el sıkıştı. Ceyda'nın dediği gibi sevecen insanlar oldukları için Cem kısa sürede üzerindeki gerginliği atmıştı.
'Ee,' dedi Emirhan'ın kardeşi Demirhan, 'nasıl tanıştınız Ceyda'yla?'
Cem, Ceyda'ya baktı. Onun mutlu olduğunu görüyordu ve bunu gördükçe kendisi de mutlu oluyordu. Elini bir an olsun bırakmayan Ceyda, bu gece sevgilisi burada olduğu için çok heyecanlıydı.
'Ceyda benim çalıştığım mağazaya geldi, sonra da konuşmaya başladık.'
'Eksik anlatıyor,' dedi halasının kızı Betül, 'Ceyda, ilk görüşte aşık oldu Cem'e. Sonra numarasını bulup yazdı, epey de peşinden koştu. Sonunda sevgili oldular.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Sayfam Olur Musun? (texting)
Ficção AdolescenteBazı aşkların başlangıcı biraz tatsız olabilirdi. Cem, başına bela aldığını düşünüyordu ama Ceyda, bela olamayacak kadar sevimli bir kızdı. 🌝 Bela: Seni bir kere görsem belki rahatlar içim Bela: Yıllar oldu görmedim, belki biraz özledim... Bela: Na...