Kırk Yedi

942 35 3
                                    

Cem: Ceyda.

Cem: Söyleyeceklerim var, engellemeye falan kalkarsın diye uyarıyorum. Hepsini okuman gerekiyor.

Cem: Bunları söylemek benim için de kolay değil fakat madem sen durumu buraya getirdin artık ben de konuşmalıyım.

Cem: Hayatıma ilk girdiğinde ne kadar çıkmanı istiyorsam şu an o kadar istemiyorum. Hayatıma kendini dahil eden sendin, şimdi keyfine göre çıkamazsın.

Cem: O zamanlar çok iyi değildim, sevdiğim kadın başkasıyla evliydi. İpsiz sapsız gibi hissediyordum. Sen en olmadık zamanda karşıma çıkıp olmayacakları oldurdun. Belki farkında değilsin ama hayatımda çok şeyi değiştirdin.

Cem: Sana alışmam kolay olmadı, alıştıktan sonra da vazgeçmem kolay olmaz. O yüzden birimizin hayatına hiç girmemişiz gibi falan yapmayacağım. Haberin olsun.

Cem: Daha önce hiç yapmadığım bir şeyi yapıyorum şu an, bir kadına olan hislerimi açıyorum.

Cem: Arkadaşız, evet. Arkadaşın olmaktan çok mutluyum çünkü beni çok eğlendiriyorsun. Seninle vakit geçirmek bana aşırı iyi geliyor. Mesajlaşmadan uyuyamam mesela. Her gün görüşsek de sıkılmıyorum. Aşırı kafa bir kızsın, komiksin. Aynı zamanda hassassın, canım sıkkın olduğunda da sana gelebileceğimi biliyorum.

Cem: Ama hepsi bu kadar değil.

Cem: Anlamamış olduğuna inanamıyorum ama ben arkadaşlarımı kıskanmam Ceyda.

Cem: Off, cidden yazmak bile çok zor.

Cem: Senden hoşlanıyorum...

Cem: Çok hoşlanıyorum.

Cem: Bilmiyorum, çok fazla işte. Öyle oldu, nasıl olduysa zaten. Saçmalıyorum sanırım.

Cem: Güzelce ifade etmek isterdim ama cidden bir yandan da sinirliyim. Nasıl hayatımdan çıkmayı düşünebilirsin?

Cem: Tamam, sen daha önce hoşlandın ama sonuçta ben de bir süredir böyleyim. Ben de seni çok kıskanıyorum. Ama bir kere bile sensizliği düşünmedim. Sense arkadaş kalamıyorum deyip terk ettin beni resmen.

Cem: Ne zaman hoşlandığımı bilmiyorum, bir süredir var ama. Çok güzelsin, çok tatlısın, çok iyi arkadaşımsın, oldu işte.

Cem: Bir süredir benimle kanka gibi takıldığın için hislerinin ne durumda olduğunu bilmiyordum, o yüzden bir şey demedim. Böyle sileceğini düşünemedim tabii!

Cem: Cidden ya, ne demek artık senin arkadaşın değilim?

Cem: Bunları okuyunca ne tepki vereceksin bilmiyorum ama durum bu Ceyda. Evet, hislerimiz karşılıklı ve evet, aramızda bir şeyler olmasını istiyorum. Birileri beni terk etmeseydi olacaktı da belki.

Cem: Seni seviyorum.

Görüldü.





Dişim ağrıyor ve sizi seviyorum 😚

Gönül Sayfam Olur Musun?  (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin