Elli Dokuz

533 23 0
                                    

Bela'm: Cemoşki, bir şey diyeceğim ama celallenme.

Sevgili(m): Demek ki hoşuma gitmeyecek bir şey.

Bela'm: Yani, pek memnun olmazsın.

Sevgili(m): Gönder gelsin.

Bela'm: Bizim apartmanda bir çocuk var, ismi Emre. Ara sıra karşılaşırız, konuşuruz falan. Ramazan'da da bir kere iftar yaptık onların evde. Geçen gün instadan eklemişti, ben de ayıp olmasın diye kabul etmiştim. Yarım saat önce aşk itirafı yapmış bana.

Sevgili(m): Ne?

Sevgili(m): Ulan konu buraya nasıl geldi?

Sevgili(m): Her gün beni paylaşıp aşk şarkısı koyuyorsun, görmüyor mu dingo?

Bela'm: Görüyor. Zaten cümleye sevgilim olduğu için özür dileyerek başlamış. Daha fazla tutamadım dedi.

Sevgili(m): Hoşt lan, ben onu bir tutarım. Dur lan, gösteririm ona gününü.

Bela'm: Hayır Cem, saçmalama sakın. Bak bir şey yazarsan konuşmam.

Sevgili(m): Ne demek konuşmam Ceyda? Adam beni bildiği halde aşk itirafı yapıyor, geri zekalıya bak.

Bela'm: Tamam, haklısın ama ben zaten söylenmesi gerekeni söyledim. Lütfen sen bir şey yapma, çok utanırım.

Sevgili(m): Nasıl duracağım? Çok sinirlendim şu an.

Bela'm: Vallahi gerek yok. Ben sadece haberin olmazsa haksızlık olur diye söyledim. Yeminle canını sıkmana gerek yok.

Sevgili(m): Tabii ki söyleyecektin. Engelle o çocuğu o zaman. Bak, sen yapma dedin diye yazmıyorum ama kendimi zor tutuyorum.

Bela'm: Tamam tamam, sen merak etme. Lütfen aşkım benim, boş verelim.

Sevgili(m): Aklımdan çıkmaz şimdi.

Bela'm: Bak önemli değil diyorum, haberin olsun diye söyledim. Yakışıklı sevgilim benim.

Sevgili(m): Böyle yumuşatamazsın hanımefendi. Hem sen ne söyledin o çocuğa?

Bela'm: Dedim ki ben sevgilimi çok seviyorum, ondan başkasını da gözüm görmez. Bu konu burada kapansın.

Sevgili(m): İyi dedin.

Bela'm:

Sevgili(m): Sevimli olmaya çalışma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevgili(m): Sevimli olmaya çalışma.

Bela'm: Kız ben ne yaptım sanki? Hem zaten sevimli değil miyim?

Sevgili(m): Şu an hiçbir şeyi sevimli bulamam.

Bela'm: Kalbimi kırma ama :(

Sevgili(m): Sinirlendim ama.

Bela'm: Oyy, kıskanç yarim benim. İstersen yarım saat sonra beni al, kahve içmeye gidelim.

Sevgili(m): Gelebilir misin ki? Hani baban izin vermiyordu?

Bela'm: Sevgilim için ayarlarım bir şeyler :)

Sevgili(m): Tamam, yarım saate kapındayım.

Bela'm: Görüşürüz aşko.

Sevgili: Görüşürüz.






N'abersiniz aşkolar? Yok mu hiç yorum?

Gönül Sayfam Olur Musun?  (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin