Bela'm: Cemoş, sana makyaj yapayım mı?
Sevgili(m): Tabiiefendim.
Bela'm: Ama çok güzelsin :(
Sevgili(m): Öyleyimdir yani.
Bela'm: Kıskanıyorum seni, herkes sana bakıyor. Süt gibi de bacakların var. Epilasyona mı gidiyorsun?
Sevgili(m): Sjejjdjd saçmalama.
Bela'm: Kıskanır rengini baharda yeşiller yeminle.
Sevgili(m): Beni çok şımartıyorsun.
Bela'm: Sana söylemiştim, harika bir sevgiliyim.
Sevgili(m): İyi ki ısrar ettin, eğer sen olmasaydın ben asla gerçek aşkı bulamazdım.
Bela'm: Off, deme şöyle şeyler, duygulanıyorum.
Sevgili(m): Öyle ama. Sen bu ilişki için çok emek verdin, bunu asla es geçemem.
Bela'm: Adamsın.
Sevgili(m): Bir de romantiksin yani herkese nasip olmaz.
Bela'm: Sjsjsjhd ya ben çok belli edemiyorum, biraz direkt konuşuyorum. Farkındayım çok romantik olmadığımın ama içim gidiyor sana, öyle güzel cümleler kuramasam bile senin hepsini hak ettiğini de biliyorum.
Bela'm: Her zaman böyleydim, değişemem de herhalde ama sana karşı çok hassasım. Gözüne bakmaya kıyamıyorum, gerçekten çok duygusalım sana karşı. Her şeyini çok beğeniyorum. Senden bahsederken sürekli yüzüm gülüyor. Arkadaşlarım da söylüyor, ne kadar aşık olmuşsun diye. Böyle işte, benim için en özel olduğunu her zaman bil.
Sevgili(m): Güzelliğim benim, söylemesen de bilirim zaten. Ben seni olduğun gibi seviyorum. Dahası yok, olmanı istediğim başka bir şekil yok. Bu neşenle kal yeter, olduğumuz halden çok mutluyum.
Bela'm: Biz niye şiir gibi konuşmaya başladık ya shshdjnd
Sevgili(m): Bilmiyorum, moda girdim snssjsnsn
Bela'm: Ben sana gerçekten şiir yazacağım.
Sevgili(m): Prenses gibi hissediyorum.
Bela'm: Bizde böyle.
Sevgili(m): Sen şiiri yaz, bekliyorum ben.
Bela'm: Tamam prenses, akşam görüşürüz.
Sevgili(m): Görüşürüz :)
Görüldü.
Az önce mutfak kirlendi diye ağladım, durumlar böyle. Öptüm bu arada
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Sayfam Olur Musun? (texting)
أدب المراهقينBazı aşkların başlangıcı biraz tatsız olabilirdi. Cem, başına bela aldığını düşünüyordu ama Ceyda, bela olamayacak kadar sevimli bir kızdı. 🌝 Bela: Seni bir kere görsem belki rahatlar içim Bela: Yıllar oldu görmedim, belki biraz özledim... Bela: Na...