Sevgili(m): Dünyanın en güzel kadını günaydın.
Bela'm: Sus demiştim.
Sevgili(m): Hadi ama bir tanem, zaten bugün yüzümü göreceksin.
Bela'm: Görmekle bakmak ayrı şey.
Sevgili(m): Suratıma bakmayacak mısın?
Bela'm: İşimle meşgul olmayı düşünüyorum.
Sevgili(m): Senin işin gücün ben değil miyim?
Bela'm: Hayır.
Sevgili(m): İyi, sen devam et böyle. Nasıl olsa bugün alacağım gönlünü.
Bela'm: Kolay gelsin.
Görüldü.
🌝
Cem, reyonda müşteriye istediği beden bluzu veren Ceyda'nın yanına doğru yanaşırken sessizdi. Ceyda onu gördüğü anda başka tarafa kaçacaktı çünkü.
'Sevgilim,' diyerek çaktırmadan kolunu okşadığında Ceyda irkildi ve hızlıca Cem'e döndü.
'N'apıyosun Cem? Birisi fark edecek, başımıza iş açacaksın şimdi.'
'Ne var ya,' dedi Cem omuz silkerek, 'sevgilim değil misin? Sanki tutup öptük.'
Ceyda gözlerini kocaman yaptığında Cem sırıttı. Ceyda'nın bu konularda ne kadar utangaç olduğunu biliyordu. Aslında Ceyda biraz klavye delikanlısı olabilirdi. Mesajlaşırken Cem'e filtresiz yürürken yüz yüze geldiklerinde daha çekingendi.
'Sen benimle konuşmasana.' diyerek arkasını döndü ve kabinlerin oraya doğru yürüdü. Cem de peşinden gitti ama kadın kabini olduğu için durmak zorunda kaldı. O somurturken Ceyda, kabinlerin dışındaki askılığa bırakılmış kıyafetleri topladı.
'Bir örnek verdik, başımız belaya girdi.' dedi Cem sitemle. Kıyafetleri katlayan Ceyda omuz silkti.
'Verdiğin örneğe dikkat etseydin. Yok kızıllar seksi olurmuş da ben neden tatlı olmuşum. Çok seksi kızıl görmüş beyefendi.'
'Çok görmedim,' dedi Cem ona yardım ederken. 'Ayrıca görmüşsem bile unuttum hepsini. Tek kızıl sensin hafızamdaki, vallahi bak.'
'Bir de yalandan yemin etme, çarpılacaksın.' dedi Ceyda.
'Öyle ama. Benim gözüm senden başkasını görmüyor ki, kızılmış esmermiş bana ne. Sen de daha fazla üzme beni. Bak kalbim ağrımaya başladı, sorun olabilir.'
Cem yalandan bir halsizlikle kalbine dokunduğunda Ceyda yandan bir bakış attı ona. Sevimliydi utanmaz, ne yaparsa yapsın Ceyda dayanamıyordu.
'Tamam, git hadi işinin başına.' dedi eliyle onu kovarken.
'Barıştık mı yani?' diyen Cem'in yüzünden güller açmıştı bir anda.
'Barıştık,' dedi Ceyda, 'daha fazla ayağımın altında dolaşma.'
'Tamam aşkım,' dedi Cem sevimli bir şekilde, 'sen ne istersen o olsun. Zaten seni çok seviyorum.'
O sekerek uzaklaşırken Ceyda arkasından gülerek baktı. Dünyanın en tatlı sevgilisine sahip olabilirdi.
Ceyda ve Cem'i kaç bölüm okumak istersiniz bebişlerim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Sayfam Olur Musun? (texting)
Teen FictionBazı aşkların başlangıcı biraz tatsız olabilirdi. Cem, başına bela aldığını düşünüyordu ama Ceyda, bela olamayacak kadar sevimli bir kızdı. 🌝 Bela: Seni bir kere görsem belki rahatlar içim Bela: Yıllar oldu görmedim, belki biraz özledim... Bela: Na...