Birlikte boş bir fabrikaya geldik. Orayı kendilerine göre döşemişlerdi. Ben etrafa bakarken geçip oturdular. Bende koltuğun ucuna oturdum. Misafir olduğum çok belliydi. Hala etrafa bakıyordum. Abimin buraya geldiği o kadar belliydi ki... Sanki her yerde ondan parçalar vardı.
Yine ağlamaklı oluyordum. Boğazımı temizleyip ciddileştim hemen. Sakin ama keskin gözlerle beni izleyen erkeklere döndüm.
"Ne zamandır tanışıyorsunuz abimle?"
Bacak bacak üstüne atarak bana döndü Onur.
"İlk okuldan beri."
"Bu Karo dediğiniz şey ne, ekip olarak ne yapıyorsunuz da özel bir isim buldunuz?"Üçü de sırıtmaya başladı. Ayaz cebinden bir iskambil destesi çıkarttı. Onu havalı şekilde karıştırmaya başladı. Onu izliyordum gözlerim hafif kısılmış şekilde dikkatle.
"Bunlara hükmediyoruz." dedi.
Tek kaşım havadayken onun bir elinden diğer eline geçirdiği kartlardan birisini hızla çekip aldım.
"Öyle mi yapıyorsunuz?" dedim dalga geçtiğimi belli ede ede.
"Karo 4" dedi Rüzgar.Ona baktım.
"Ne?"
"Karo 4 kartın."Hemen elimdeki karta baktım. Ters tutuyordum. Çevirip baktım. Haklıydı...
"Umarım artık inanmışsındır ukala şey." dedi yandan Onur.
Kartı sakince geri uzattım.
"Pekalaa. Bu kumar işine abimi nasıl alet ettiniz?"
Sesim kendi tahmin ettiğimden de sert çıkmıştı onların da hemen yüzleri düştü zaten. Ayaz boğazını temizleyip desteyi cebine attı.
"Biz zaten bu işe abin için girdik." dedi.
"O ne demek?"
"Abinin paraya ihtiyacı vardı. Senin için."
"Evet... ama..."
"Açıkçası ben sürükledim." dedi Rüzgar.Ona baktım.
"Ben seviyordum bu kart işlerini. Ben dedim kumardan kazanalım diye. Ama büyük paralar gerekiyordu. Biz de yeraltında oynamaya karar verdik. Mafyalarla."
Gözlerim büyüdü anında. Vücudum buz gibi oldu. Kimlere bulaşmıştı abim. Duyduğum şeye inanmak istemiyordum. Yani o adamı gerçekten öldürmüş olabilirdi. Bana sadece suç üstlendiği söylemişti.
"Gece denilen herif mafya dimi?"
Parçalar yeni yerine oturuyordu.
"Önemli mi senin için? Abin gerçekten birisini öldürdü ve Gece sayesinde çok az bir ceza aldı."
Sinirle Ayaz'a döndüm.
"Saklayamazsınız Gece istedi dimi vurmasını."
"Evet ama kurtarmak zorunda değildi değil mi?"
"Sizde öylece sustunuz yani abim hapis yatarken."
"Kızım bak biz öldürmedik herifi. Abine de yapma dedik etmiş bi eşeklik gitmiş vurmuş. Bizi korumaya çalışmış işte. Ya onu öldürecekti çünkü ya da biz bir gün yakalanacaktık mafyalar bizi öldürecekti. Kolay mı sanıyorsun o kadar parayı toplamak. Üstüne bide hile yapıyoruz."
"Bende sizi bir şey sanmıştım." dedim ayağa kalkarken.Onur elini koltuğa vurdu.
"OTUR YERINE!"
Ona baktım sadece. Hala dimdik duruyordum. Oda ayağa kalkınca Rüzgar ve Ayaz ayağa fırladı.
"Biz aylardır senin için canımızı masalara koyuyoruz! Böyle mi teşekkür ediyorsun?!"
"Otur oğlum sakin lan." dedi Ayaz.Onu yerime oturttu tekrar. Onur saldırmaya hazır bir kaplan gibi beni izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Mafya' sı KARO' ya Karşı
Teen Fiction"Ölen ben olsaydım kimsenin zoruna gitmezdi."