Telefonu kaldırıp gelen mesaja baktım.
Night * Pek insanları rahatsız eden birisi değilimdir. Ve umarım babanla güzel vakit geçiriyorsundur. (Hiç sanmıyorum gerçi). Herneyse. Seni çok özledim müsait olduğunda beni ara.
Gülümseyerek arka bahçedeki koltuklardan birisine geçip oturdum. Gece' yi aradım. Anında açıldı.
"Beni mi bekliyordun ne bu hız?"
"Aslında evet. Bekliyordum."
"Özledim dediğinde manipüle etmeye çalıştığını düşünmüştüm." dedim gülerek.
"Çok mu belli oldu?" dedi oda gülerek.
Yanında olmak gülüşünü görmek istiyordum. Tek özleyen o değildi...
"Şey ben özeline girmek istemiyorum ama babanla konuştun mu?"
"Konuştum..." dedim sessizce.
"Ee ne istiyormuş? Ne zaman geleyim?"
"Gelme Gece."
"Niye fikrini mi değiştirmiş? Sorun değil gelip konuşabilirim ben babanla. Orda mı? Manipülatif bir insanımdır bilirsin."
"Gece benim hiç babam olmadı... şimdi de olmadı. Uğrayıp gitti işte. Vicdanını rahatlatmak istemiş sadece. Yaptı da."
Ses gelmedi bir süre. Sonra nefes sesini duydum.
"Ben özür dilerim öyle dan diye sormamalıydım."
"Sorun değil anlıyorum seni."
"Keşke bende seni anlayabilsem güzelim. Keşke yapabilsem."
"Bende seni özledim."
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten."
"Gelip alayım seni?"
"Yok... biraz abimle kalmak istiyorum Gece."
"Peki , peki. Sen nasıl istiyorsan o şekilde yaparız hiç sorun değil."
"Sen neler yapıyorsun?"
"Ahhh şöyle ki. Benim uğraşacak bir ailem yok biliyorsun. Daha doğrusu abin gelip çaldı elimden. O yüzden işlere vurdum kendimi işte. Psikopat gibi toplantı planlarını okuyorum sürekli. Sanki sekreterlerim gelip toplantınız var demeyecekmiş gibi."
"Sekreterin mi var?"
"İstemeyeceğim kadar."
"Ne iş yapıyorsun normalde? Okumadım dedin."
"Okumadım evet. Pişman da değilim."
"Sekreterin olması için şirketin falan olmalı. Ceo falan mısın?"
"Sayılırım ama patron denmesini tercih ederim. Amerikan filmi çekmiyoruz."
"Ne iş yapıyorsunuz peki?"
"İki farklı şirketim var birbirleri ile yasal olarak bağlantıları yok. Zaten ikisini de benim yönettiğim bilinmiyor. Birisi pırlanta sektörü. Diamond always shines."
"Kuyumcusun yani."
"Bütün havamı aldın şu an biliyor musun."
Gülerek yüzümü ovaladım.
"Havalı değil çünkü. Afrikalı çocukları öldürüyorsun değil mi?"
"Açıkçası çocuk mu büyük mü pek haberim olmuyor."
"Peki... çok merak ediyorum diğer sektörün ne? Ne öldürüyorsun başka?"
" Bak o çok eğlenceli işte. Tek hobim futbol değil. Yazılım işleriyle uğraşıyorum. Başta iki kod yazar eğleniriz diye düşünmüştüm ama büyük bir şirket oldu. Oyun yaratıyoruz. Daha doğrusu ben sadece karakter tasarlıyorum. Kendi mafya karakterimden zaman bulabilirsem tabi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Mafya' sı KARO' ya Karşı
Jugendliteratur"Ölen ben olsaydım kimsenin zoruna gitmezdi."