Emir beni kırmadı gerçekten ordan çıkınca birlikte Rüzgar' ın doğum gününe geldik. Üstelik Emir kendi yatlarından birisini bile vermişti. Sırf benim için tüm Karo' ya iyi davranıyordu. Yemekler yendi pasta kesildi. Emir elinden geldiğince Karo' yla sohbet ediyordu. Yatta büyük bir parti verdiğimiz için kalabalıkta pek de göze batmıyordu zaten aralarındaki soğukluk. Buna rağmen dikkat ediyordu. Bir süre dans etti benimle. Sonra sürekli telefonlar almaya başladı. Yatın kenarına geçmiş denize bakıyorduk birlikte. Yine telefonu çalınca nefesini dışarı vererek aldı. Baktı önce biraz sonra yandan bana baktı.
"Lider olmak biraz mesai alıyor." dedi.
"Sorun değil konuş rahatça." dedim elimdeki şampanya kadehini dudaklarıma götürerek.
Tebessüm edip uzaklaştı yanımdan. Gözlerimi yine denize çevirdim bende. Gece olduğunda nasıl da korkunç gözüküyordu o iç açıcı deniz. Birden omzumda bir el hissedince irkilerek geriye bir adım attım. Bu kez de sırtımı birisine çarptım. Yukarıya bakınca Ayaz' la göz göze geldim. Ellerini belime koymuştu.
"Şey..." konuşamamıştım hiç beklemediğim bir anda gelmişti.
Gözlerime baktı oda konuşmadan. Sanki gözleri konuşuyordu ama. Kendimi çok tuhaf hissettim birden. Çekildim kollarından.
"Birden geldin ya korktum." dedim gülümseyerek.
Bir yandan da saçımı kulağımın arkasına sıkıştırıyordum.
"Çok güzel gözüküyorsun." dediğinde elim hala kulağımdayken ona baktım.
Yeşil gözleri sakince beni inceliyordu. Gecenin o simsiyah sert bakışlarına çok alışmıştım. Bu yeşil gözler bana çok narin geliyordu şimdi. Utanmıştım bir anlığına hatta bakışlarından...
"Teşekkür ederim. Bir şey mi olmuştu neden geldin? Hem aramızı soğuk sanıyordum."
"Bir aramız mı vardı? Ben o herifi bulduktan sonra beni tamamen sildiğini düşünüyordum."
"Alakası bile yok Ayaz. Sen abimin en yakınlarındansın tabiki seninle her zaman alakam olacak. Aram olacak."
"Abin için mi yani?"
Yine üstünde o bol deri ceketi vardı ellerini ceplerine soktu. Etrafa baktı. Kumral gür saçları rüzgarla uçuşuyordu. Bana baktı tekrar.
"Aşık oldum Sanem ben sana."
"Farkındayım ama... Gece var benim hayatımda Ayaz. Benim bir sevgilim var."
"Neden?"
Kaşlarım çatıldı onu duyunca.
"Ne demek neden?"
"Neden o? İlk ben çıktım karşına. Abini hapse attırdı o. O işi abine o verdi. Seni yanında tutabilmek için oyaladı. Bense sadece yanında oldum. Seninle oldum. Seni korumak istedim. Ya ben seni Karo ya alacaktım kızım. Ben sana sahip çıkmaya hazırdım illa bir mafya bozuntusu mu bulman lazımdı? Ne hatam oldu sana?"
"Ayaz ben senin ilk ben buldum diyerek alabileceğin bir şey değilim."
"Öylesin demedim zaten. Merak ettiğim şey sana hissettiremedim mi ilgimi?"
"Hissetmiştim." dedim sessizce.
"Yine de onu sevdin öyle mi?"
"Kalp işte. Ben yönlendirmiyorum ya."
"Tamam anlıyorum daha doğrusu anlamış gibi yapıyorum. Ama yanına hadi Gece'yı bırak bana gel demek için gelmedim. Sadece minicik bir şans istiyorum senden. Malum daha Gece tam olarak sevgilin sayılmaz sadece seninle flört ediyor işte daha ne kadar zamandır tanışıyorsunuz ki. Daha onu tanımıyorsun bile."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Mafya' sı KARO' ya Karşı
Teen Fiction"Ölen ben olsaydım kimsenin zoruna gitmezdi."