Κεφάλαιο 2

1.5K 106 31
                                    

«Άσε με να καταλάβω», ο Μπρατ με κοιτάζει λες και έχω βγάλει τρίτο μάτι. «Πήγες στο sex shop, προσπάθησες να προσλάβεις έναν δολοφόνο... Μετά πήγες σε ένα φετίχ κλαμπ και είχες μια καυτή συνάντηση με τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού και μετά... Το έσκασες...;»

Ίσως δεν έπρεπε να του δώσω τόσες λεπτομέρειες.

«Με λίγα λόγια, ναι, αυτό συνέβη» κάτι χτύπησε το πρόσωπό μου. «Έι!»

«Είσαι ηλίθια, Λιάνα;» Ο Μπρατ πετάει άλλο ένα μαξιλάρι στο πρόσωπό μου και τα καταφέρνει, γιατί δεν μπορώ να το αποφύγω. «Έχασες την ευκαιρία της ζωής σου επειδή είσαι ντροπαλή;»

«Δεν είμαι ντροπαλή!» Υπερασπίζομαι τον εαυτό μου, παρόλο που και οι δύο ξέρουμε ότι ο Μπρατ έχει δίκιο.

Δείχνει ελαφρώς μετανιωμένος που με χτύπησε με τα μαξιλάρια.

«Για να δούμε. Πάμε πάλι;» Ο Μπρατ παίρνει μια βαθιά βαθιά ανάσα καθώς με παρατηρεί καθισμένος στον απέναντι καναπέ όπου εγώ βρίσκομαι, στο διαμέρισμά μας. «Πες μου, Λιάνα, τι συνέβη;»

«Πήγα στο sexshop και φλέρταρα λίγο με τον πωλητή». Ομολογώ. «Τουλάχιστον, έτσι μου φάνηκε». Συνεχίζω. «Μετά πήγα στο γαμημένο φετίχ κλαμπ, το Lust, και εκεί ήταν μια ξανθιά κοπέλα και μου είπε ότι θα μπορούσα να εισέλθω και να μιλήσω με μια γυναίκα που ονομάζεται Πάολα». Ξαναλέω. «Πίσω από αυτή την γυναίκα, στεκόταν...»

«Ο καυτός άντρας. Και μετά;»

”Και τότε προσφέρθηκε να μου δώσει μια εμπειρία από πρώτο χέρι για το bdsm», μουρμουρίζω. «Ούτως ή αλλιώς, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ».

Ο Μπρατ με κοιτάζει και ξέρω ότι θέλει να με κρεμάσει, ή τουλάχιστον να με χτυπήσει με ένα άλλο μαξιλάρι. Ίσως και τα δύο.

«Γιατί όχι;»

«Είναι ένας άγνωστος, Μπρατ. Εξάλλου...»

«Είναι αυτό που χρειάζεσαι για την διατριβή σου».

«Αυτό που χρειάζομαι για τη διατριβή μου είναι δεδομένα, σχετικές απόψεις, όχι ερωτική συνεύρεση με τον ιδιοκτήτη ενός φετίχ κλαμπ».

«Δεν είπε καν ότι θα το κάνετε», με διορθώνει. «Μόλις προσφέρθηκε ευγενικά να σουνδιδάξει την τέχνη του bdsm».

«Την τέχνη του bdsm;» Τον κοιτάζω κι ένα κοφτό γέλιο ξεφεύγει απ' τα χείλη μου. «Άκου, Μπρατ...»

«Δεν λέω ότι είναι μια τέχνη όπως λέμε τέχνη, απλά πιστεύω ότι είναι κάπως περίπλοκο και θα πρέπει πραγματικά να το πάρεις στα σοβαρά αν πρόκειται να κάνεις τη διατριβή σου πάνω σε αυτό το θέμα».

Συναισθησία (Lust #1)Where stories live. Discover now