Κεφάλαιο 45

1.2K 84 0
                                    

«Μωρό μου...» Κάτι ζεστό ακουμπάει το γυμνό δέρμα της πλάτης μου και κινούμαι ανήσυχα, αρνούμενη να ανοίξω τα μάτια μου.

«Είναι νωρίς», παραπονιέμαι.

Το χαμηλό, βραχνό γέλιο του Ντέμιαν με κάνει να βλεφαρίσω και να ξεφυσήσω. Πρέπει να σπρώξω το χάος των μαλλιών μου από το πρόσωπό για να μπορέσω να τον κοιτάξω.

Χθες το βράδυ, όταν φτάσαμε στο διαμέρισμα, πέσαμε στο κρεβάτι και κοιμηθήκαμε, μόνο αφού κάναμε ένα ντους, γύρω στις τέσσερις το πρωί.

Είχα κάνει σεξ στο αυτοκίνητο, και μέχρι να φτάσουμε στο σπίτι, τα μάτια μου μόλις και μετά βίας μπορούσαν να μείνουν ανοιχτά.

Η κατάσταση της συνάντησης με τους φίλους του Ντέμιαν με είχε αγχώσει - με θετικό τρόπο, αφού δεν πέρασα άσχημα - και το μυαλό μου απενεργοποιήθηκε όταν το κεφάλι μου άγγιξε το μαξιλάρι.

«Το τηλέφωνό σου χτυπάει», μουρμουρίζει.  Εγώ ψηλαφώ τον αέρα, προσπαθώντας να το φτάσω, και όταν βλέπω έναν άγνωστο αριθμό στην οθόνη, αρνούμαι.

Ελέγχω για μηνύματα από τον Μπρατ και κλείνω ξανά τα μάτια μου. «Τίποτα σημαντικό;»

«Πιθανότατα ήταν από την τηλεφωνική εταιρεία», χασμουριέμαι. «Είναι πολύ αργά;»

«Έντεκα η ώρα», διευκρινίζει. Μου παίρνει ένα μεγάλο μέρος της θέλησης για να γυρίσω και να ωθήσω τον εαυτό μου μέχρι η πλάτη να μην ακουμπάει στο στρώμα. Μαζεύω τα γόνατά μου μέχρι να τα αγκαλιάσω και αναστενάζω. «Πραγματικά δεν τα πας καλά με τις πρωινές ώρες, έτσι;»

«Όχι, τις μισώ», γελάει, «δεν θα έπρεπε να υπάρχουν».

Ο Ντέμιαν απομακρύνει μια τούφα από τα μαλλιά που έχει μείνει πάνω στο πρόσωπό μου και αφήνει την παλάμη στο μάγουλό μου. Αυτές οι σχεδόν ανεπαίσθητες χειρονομίες, που δεν είναι καν μελετημένες, κάνουν τα σωθικά μου να ανακατεύονται.

«Χάρμονι μου τηλεφώνησε πριν από λίγο και μου είπε ότι άφησε ένα βιβλίο για σένα στο κλαμπ», μουρμουρίζει. «Έκανες μία φίλη, μωρό μου;»

Του χαρίζω ένα αμυδρό, νευρικό χαμόγελο.

«Έτσι φαίνεται. Σε πειράζει;»

«Δεν είσαι η σκλάβα μου, Λιάνα, δεν χρειάζεται να ζητάς την άδειά μου για να κάνεις φίλους».

Βλεφαρίζω με τα υπολείμματα του ύπνου να εξαφανίζονται.

«Όχι, φυσικά και δεν είμαι σκλάβα σου».

Συναισθησία (Lust #1)Where stories live. Discover now