Κεφάλαιο 3

1.5K 119 15
                                    

Την Τετάρτη βρίσκομαι σε πανικό.

«Θέλεις να έρθω μαζί σου;» Ο Μπρατ στέκεται στο πλαίσιο της πόρτας του δωματίου μου, ενώ εγώ κοιτάζω την έκρηξη των ρούχων στο κρεβάτι μου, προσπαθώντας να αποφασίσω τι θα φορέσω.

Έψαξα την τοποθεσία που μου έστειλε ο Ντέμιαν και αποδεικνύεται ότι είναι ένα αρκετά πολυτελές κτίριο, όχι πολύ μακριά από εκεί που μένουμε. Ούτε από το Lust. Δεν ξέρω αν θα είναι ο τόπος συνάντησής του ή το σπίτι του. Δεν θα το μάθω μέχρι να πάω εκεί.

«Απλά... να έχεις τηλέφωνό σου κοντά, Μπρατ».

«Είσαι νευρική;»

«Εσύ τι νομίζεις;» Αναστενάζω. «Θα πάω να συναντήσω έναν φετιχιστή, ιδιοκτήτη κλαμπ, με ρωσικό επώνυμο που θα μου διδάξει πώς είναι να είσαι ένας μαζοχιστής», αφήνω ένα κοφτό γέλιο, «νομίζω ότι τρελάθηκα».

«Τα πάντα για τη διατριβή σου», ο Μπρατ περπατάει και στέκεται ακριβώς δίπλα μου. «Εκτός αυτού, μπορείς να το ακυρώσεις, Λιάνα. Ποτέ δεν είναι αργά για να πεις όχι».

«Το ξέρω, αλλά... πρέπει να το αντιμετωπίσω αυτό, Μπρατ», μουρμουρίζω. «Πρέπει να αντιμετωπίσω τους φόβους μου».

«Τι σε φοβίζει;»

«Τα πάντα»

«Φοβάσαι ότι θα σου αρέσει;»

Ναι, ένας από τους μεγαλύτερους φόβους μου είναι να σταματήσω να φοβάμαι.

Ο φόβος με κρατάει στη ζώνη άνεσής μου, επειδή δεν με αφήνει να αλλάξω τον τρόπο που ενεργώ.

Ένιωσα αρκετά γενναία ώστε να δώσω τον αριθμό τηλεφώνου μου στον τύπο του sexshop και να γράψω μήνυμα στον Ντέμιαν.

«Δεν θα μου αρέσει».

Το αγόρι ανασηκώνει τους ώμους.

«Ποιος ξέρει; Ίσως βρεις έναν τρόπο να βγάλεις όλα τα σκατά από μέσα σου», λέει. «Τέλος πάντων, αν δεν αισθάνεσαι άνετα να είσαι εκεί, κάλεσε με και θα έρθω να σε βρω»

«Ευχαριστώ, Μπρατ».

«Για ποιο λόγο είμαστε οι φίλοι αν όχι για να ενθαρρύνουμε τους φίλους μας να έχουν αντισυμβατικές σεξουαλικές πρακτικές;» Δεν μπορώ παρά να γελάσω. «Δεν νομίζω ότι θα συμβεί τίποτα σήμερα»

«Δεν ξέρω», αναστενάζω, «νιώθω σαν να πηγαίνω σε εξετάσεις χωρίς να έχω μελετήσει απολύτως τίποτα», μουρμουρίζω. «Είναι ένας εντελώς άγνωστος κόσμος για μένα».

Συναισθησία (Lust #1)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant