⚠️🔞⚠️
Ερωτικό περιεχόμενο, διαβάζεται με δική σας ευθύνη 😏🔥Καλή ανάγνωση με τον σέξι τύπο!!
•••
Ντέμιαν.
Ξέρω ποια είναι τα όριά μου. Τα δοκίμαζα για πολύ καιρό, φτάνοντας στα άκρα, για να υποχωρήσω. Ξέρω τι μου αρέσει, πόσο το θέλω και τι πρέπει να κάνω για να το αποκτήσω. Είναι απλό όταν το κάνεις τόσο καιρό. Τόσο απλό, που ξεχνάς ακόμα και πώς ξεκίνησε.
Τα μεγάλα, περίεργα μάτια της Λιάνα με ακολουθούν, τα νιώθω να καρφώνονται στην πλάτη μου καθώς περπατάμε και οι δύο στο διάδρομο που οδηγεί στο δωμάτιο. Ξέρω ότι φοβάται, και ότι όλα αυτά την παραλύουν κατά κάποιο τρόπο. Ωστόσο, θα μπορούσε απλώς να γυρίσει και να φύγει.
Αποφάσισε να μείνει.
Το θέλει αυτό και αυτό που την φοβίζει, στην πραγματικότητα, είναι αυτό: η περιέργεια να μάθει περισσότερα.
«Τα πράγματα αλλάζουν εδώ», λέω. Τα μάτια της ακολουθούν τα δικά μου. «Ο Ντέμιαν και η Λιάνα έχουν τελειώσει, είναι σαφές αυτό;» Βάζω το χέρι στο μάγουλό της. Το απαλό δέρμα της είναι ζεστό και ελαφρώς αναψοκοκκινισμένο όταν την αγγίζω.
«Ναι, φυσικά».
«Όχι. Μάλιστα, κύριε».
«Μάλιστα, κύριε», επαναλαμβάνει υπάκουα.
Η Λιάνα θα είναι μια πρόκληση, αυτό είναι σίγουρο. Ποτέ δεν είχα υποτακτική που να μην γνωρίζει ούτε τα δικά της όρια. Το διαδίκτυο μπορεί να είναι σύμμαχος ή εχθρός και υπάρχουν πάρα πολλοί ηλίθιοι που προωθούν το bdsm ως σύνηθες φαινόμενο, ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να λαμβάνεται πολύ πιο σοβαρά υπόψη. Όχι μόνο επειδή το σεξ και η σεξουαλικότητα πρέπει να αποτελούν θέμα συζήτησης στην κοινωνία, αλλά επειδή τα πράγματα μπορεί να ξεφύγουν από τον έλεγχο αν δεν γίνουν με υπευθυνότητα.
Θυμάμαι καθαρά όταν βγήκε η ταινία 50 αποχρώσεις του γκρι, ένα εκατομμύριο άνθρωποι έσπευσαν να αγοράσουν σχοινιά και χειροπέδες σαν να ήταν τρόφιμα, ενώ στην πραγματικότητα το θέμα δεν αντιμετωπίζεται με τη σοβαρότητα που του αξίζει και υπήρξαν ακόμη και κάποιοι θάνατοι από ασφυξία. Το BDSM δεν είναι μια φετιχιστική και μοναχική σεξουαλική πρακτική, είναι μια ιδεολογία και κάτι που βασίζεται σε σταθερές πεποιθήσεις. Δεν πρέπει να λαμβάνεται ως το καταφύγιο μερικών ανθρώπων με τραύματα μονάχα για να αισθάνονται ασφαλείς. Αυτοί είναι η μειοψηφία. Ωστόσο, χαιρετίζω το γεγονός ότι αυτοί οι άνθρωποι καταφέρνουν να απολαμβάνουν με κάποιο τρόπο, αλλά - πάντα το αλλά - δεν πρέπει να υψώνουν τη σημαία μας, σαν να ήταν οι μόνοι επαγγελματίες. Υπάρχουν άνθρωποι που το κάνουν για την απόλυτη ευχαρίστηση της κυριαρχίας και της υποταγής.
ČTEŠ
Συναισθησία (Lust #1)
Romance⚠️🔞⚠️ Περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζεται με δική σας ευθύνη! ••• Η Λιάνα Στίβεν απέχει μόλις λίγους μήνες από το να πάρει το πτυχίο της στην ψυχολογία. Όλα φαίνονται να πηγαίνουν καλά στη ζωή της, μέχρι που ο σύμβουλος της διατριβής της απ...