Κεφάλαιο 43

1.1K 89 10
                                    

«Σε ακούω». Ο Μπρατ κι εγώ καθόμαστε στον καναπέ της τραπεζαρίας του διαμερίσματός μας, με ένα μπουκάλι κρασί μπροστά μας. Είμαι στο σπίτι εδώ και τρεις ώρες, έχω κάνει ένα ντους, είχαμε μια πολύ σύντομη κουβέντα και τώρα θα κάνουμε μια σοβαρή συζήτηση. «Τι συνέβη με τον Άρνολντ;»

Το γεγονός ότι αποκαλεί τον πατέρα μου με το μικρό του όνομα με κάνει να χαμογελάσω και συγκεντρώνομαι στο να βάλω το ποτό για να μπορέσω να μιλήσω χωρίς να τρέμω. Έκανα λίγη πρόβα και προσπάθησα να αξιοποιήσω όλα τα θέματα που θα συζητηθούν, αλλά σίγουρα όλα θα πάνε χαμένα, γιατί όσο κι αν σχεδιάζω τα πάντα, δεν πάνε πάντα όπως τα θέλω.

«Έφτασα και είχε κανονίσει ένα γεύμα με το ζεύγος Φράκεν και τον γιο τους», μουρμουρίζω. «Νομίζω ότι ο πατέρας μου έχει επιστρέψει σε αυτή τη δουλειά που προσπαθεί να μου τα φτιάξει με τους συνεργάτες του. Ο τύπος με κοιτούσε συνέχεια και προσπαθούσε να μου μιλήσει σαν να ήμασταν φίλοι», συνεχίζω. «Ο πατέρας μου πρότεινε δύο ή τρεις φορές να βγούμε έξω και να μιλήσουμε για να γνωριστούμε καλύτερα».

«Ο μπαμπάς σου είναι μαλάκας».

Πίνω μια γουλιά κρασί, αφήνοντας το να κάψει το λαιμό μου. Είναι γλυκό και ερυθρό.

«Είναι, ναι», το υγρό κουνιέται λίγο καθώς το αφήνω στο τραπεζάκι. Το αστείο είναι ότι δεν ήμουν τόσο νευρική όταν πήγα, και υποθέτω ότι αυτό οφείλεται στο ότι ήξερα, εσωτερικά, ότι ο πατέρας μου ποτέ δεν θα ζητούσε συγγνώμη ή θα παραδεχόταν ένα λάθος.

«Ο πατέρας σου είναι ένας ηλίθιος άνθρωπος που δεν είναι σε θέση να δει το γυναίκα που είσαι. Αυτός χάνει, γλυκιά μου», ο Μπρατ μου σφίγγει το χέρι.

«Αυτό είπε κι ο Ντέμιαν», ψιθυρίζω. Θυμάμαι τη συζήτηση στο μπαλκόνι πριν από δύο μέρες.

«Εξάλλου, γιατί θέλεις τον Άλνορντ, αφού έχεις άλλον daddy που θα σε φροντίζει καλύτερα», μου χαμογελάει ο φίλος μου. «Ο daddy Ντεμιάν δεν ακούγεται και τόσο άσχημο».

Δεν μπορώ παρά να γελάσω.

«Όχι, αυτό είναι αηδιαστικό. Δεν έχει καν τα χρόνια γι' αυτό».

«Υποθέτω ότι είναι, ναι. Εξάλλου, συγκρίνοντας τον Ντέμιαν με τον πατέρα σου ήταν...»

«...αηδιαστικό» τελειώσω την φράση.

«Ναι, σωστά», μου χαμογελάει ο Μπρατ. «Υποθέτω ότι δεν πρόκειται να του τηλεφωνήσεις ούτε να σε πείσει ξανά εκείνος ο τύπος».

Συναισθησία (Lust #1)Onde histórias criam vida. Descubra agora