Πρόλογος

1.8K 106 9
                                    

Υπενθύμιση: Ερωτική ιστορία +18

•••

Ο Ντέμιαν Κόσλοβ συστήνεται ως επιχειρηματίας κάθε φορά που κάποιος ρωτάει ποια είναι η δουλειά του. Είναι επιχειρηματίας, χωρίς αμφιβολία, και ήξερε τι να κάνει με τα χρήματά του για να αποδώσουν.

Τον Απρίλιο του 2011, ίδρυσε το "Lust", ένα κλαμπ εναλλακτικού τρόπου ζωής, όπου όλα επιτρέπονταν, αρκεί να γίνεται σεβαστή η βούληση των συμμετεχόντων. Ο Ντέμιαν είχε αρχίσει να σπουδάζει νομικά με τον ξάδερφό του Αντρέι και τον καλύτερο φίλο του ξαδέλφου του Νικολάι, αλλά σύντομα συνειδητοποίησε ότι δεν ήταν το φόρτε του και τα παράτησε, μένοντας μόνο σε μερικά μαθήματα συναισθηματικής ψυχολογίας που είχαν τραβήξει την προσοχή του.

Σε ένα από αυτά τα μαθήματα, γνώρισε τον Άντλερ Μίγιερ, έναν Γερμανό με τον οποίο έγινε φίλος και που ακολούθησε στην πρώτη του εμπειρία ως σεξουαλικός κυρίαρχος. Ο Ντέμιαν δεν ήταν ακριβώς άνθρωπος που φοβόταν το σεξ, αλλά είχε βρει όλες τις σχέσεις του άγευστες. Έτσι ακολούθησε τον Άντλερ σε ένα ερωτικό κλαμπ στη Μόσχα, όπου σπούδαζαν και οι δύο.

Ο Γερμανός δίδαξε στον Ρώσο ό,τι είχε μάθει ο ίδιος στο κλαμπ αυτό, και λίγο αργότερα ο Ντέμιαν άρχισε να κάνει σκηνές εκεί. Ωστόσο, το μέρος δεν ήταν αυτό που περίμενε. Αρκετές φορές είχε παρέμβει στις κραυγές των γυναικών που ζητούσαν από τα αφεντικά τους να σταματήσουν, μη μπορώντας να αντέξουν τον πόνο που τους προκαλούσαν και, αποφασισμένος να μην είναι συνένοχος σε αυτό, ίδρυσε το "Lust".

Φυσικά, η διαδικασία δεν ήταν εύκολη. Μέχρι τότε, η μητέρα του ήταν άρρωστη και πέθαινε και ο πατέρας του είχε αρχίσει να δείχνει σημάδια κατάθλιψης από ένα πένθος που δεν είχε συμβεί ακόμα. Όταν η μητέρα του πέθανε στη Ρωσία, επέστρεψε στη Λατινική Αμερική, απ' όπου καταγόταν, και εγκαταστάθηκε στη γενέτειρά του.

Με τη βοήθεια του ξαδέλφου του, του μικρότερου αδελφού του - Βίκτορ - και του Νικολάι, ο Ντέμιαν αγόρασε ένα μεγάλο ακίνητο σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους δρόμους της πόλης και άρχισε να χτίζει το "Lust", αποφασισμένος να δημιουργήσει έναν χώρο που θα έκφραζε πραγματικά το ίδιο με το BDSM: ασφαλές, κατάλληλο, συναινετικό.

Του πήρε σχεδόν ένα χρόνο για να τελειώσει τις ανακαινίσεις και να ετοιμάσει το μέρος σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, και όταν ήταν έτοιμο, φρόντισε να αναθέσει εργασία σε δέκα άτομα.

Συναισθησία (Lust #1)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant