Κεφάλαιο 42

1K 85 7
                                    

Όταν φτάνουμε στο διαμέρισμα του Ντέμιαν, πρέπει να τρίψω τα μάτια μου για να κρατηθώ ξύπνια. Μετά από ένα γρήγορο ντους και να απαλλαγώ από όλη τη μεταμφίεση, πέφτω στο κρεβάτι, εντελώς αποφασισμένη να κλείσω τα μάτια μου και να μην ξυπνήσω μέχρι τον επόμενο μήνα.

«Λιάνα...»

«Όχι...» Η φωνή μου πνίγεται στο μαξιλάρι όταν μου μιλάει ο Ντέμιαν και αναστενάζω. «Το κεφάλι και το σώμα μου είναι σαν χυλός αυτή τη στιγμή».

«Το ξέρω», περνάει το ένα του δάχτυλο στη σπονδυλική μου στήλη, ρίχνοντας ηλεκτρισμό σε όλο μου το σώμα, «αλλά πρέπει να βάλω αυτό στο δέρμα σου για να μην μείνουν σημάδια στο σώμα σου», ξαφνικά, κάτι κρύο και υγρό διασκορπίζεται στο κοκκινισμένο δέρμα μου και αναστενάζω με ανακούφιση καθώς η ζέστη υποχωρεί. «Καλύτερα;»

Αναγκάζω τον εαυτό μου να κουνήσει το κεφάλι μου.

«Σε ευχαριστώ».

Δεν λέει τίποτα για μερικά δευτερόλεπτα, κινείται γύρω από το δωμάτιο, σβήνει τα φώτα και πέφτει στο κρεβάτι.

«Δεν έχεις βάλει ξυπνητήρι για αύριο, έτσι;»

«Μπορώ να το ελέγξω;» Μου δίνει το τηλέφωνό μου και βεβαιώνομαι ότι δεν υπάρχει ενεργοποιημένο ξυπνητήρι πριν το αφήσω κάτω από το μαξιλάρι. «Δεν υπάρχει ξυπνητήρι».

«Ωραία, γιατί πρέπει να κοιμηθούμε», λέει, τραβώντας το σεντόνι από πάνω μας. «Μωρό μου;»

«Χμμ...»

«Είσαι πολύ μακριά», τον ακούω, πριν προλάβω να αντιδράσω, με σέρνει μέχρι να βρεθώ σχεδόν από πάνω του. «Έτσι είναι καλύτερα».

«Μπορούμε να κοιμηθούμε τώρα;»

«Ακόμη ένα πράγμα», ψιθυρίζει. «Πες μου ότι θα είσαι εκεί την Πέμπτη».

Σηκώνω λίγο το κεφάλι μου και παρά το σκοτάδι στο δωμάτιο, μπορώ να διακρίνω αμυδρά την όψη του προσώπου του.

«Γιατί με θέλεις εκεί;»

«Γιατί να μη σε θέλω εκεί;»

Οι πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να συμβαίνει αυτό έρχονται στο μυαλό μου πολύ γρήγορα και αφήνω έναν αναστεναγμό.

«Για το τίποτα, ξέχνα το».

«Λιάνα...»

«Όταν με αποκαλείς με το όνομά μου, ξέρω ότι θα με μαλώσεις», παραπονιέμαι.

«Όχι, χρησιμοποιώ το όνομά σου όταν θα έχουμε μια σοβαρή συζήτηση. Γιατί να μη σε θέλω εκεί;» Δεν απαντάω και εκείνος ρουθουνίζει: «Δεν θα πεις τίποτα;»

Συναισθησία (Lust #1)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ