Κεφάλαιο 28

1.3K 101 8
                                    

Ντέμιαν.

Η Λιάνα είναι τελείως σαστισμένη και χαλαρή και χαίρομαι πραγματικά που κατάφερα να την βάλω σε ένα χώρο όπου δεν μπορεί να σκεφτεί. Αυτό είναι καλό.

Σημαίνει ότι είναι αρκετά χαλαρή γύρω μου ώστε να μπορεί να ξεφύγει και να αισθάνεται άνετα.

Τραβάω τη ζώνη με την οποία κρατούσα τα χέρια της και εκείνη τεντώνεται. Ανασηκώνεται και βλέπω πως στα μάτια της υπάρχουν δάκρυα. Είναι σαν να βρίσκεται σε κατάσταση ύπνωσης.

«Πρέπει να τα βγάλω αυτά», περνάω το χέρι μου πάνω από το μαλακό δέρμα γύρω από τη θηλή της και βγάζω τους αυτοσχέδιους σφιγκτήρες. Ανάπνευσε και άφησε τον αέρα καθώς τα βγάζω», το κάνει, σχεδόν με κοφτό τρόπο, αλλά οι ενδορφίνες εξακολουθούν να κρατούν το σώμα της σε εκείνο το μέρος του δεν πονάω πια.

Ανασηκώνω το λευκό πάπλωμα, σέρνω τη Λιάνα μαζί μου και μας αφήνω και τους δύο κάτω από τις κουβέρτες.

Τα μαξιλάρια έχουν ένα ελαφρύ άρωμα βανίλιας και κερασιού όπως η δική της μυρωδιά και ολόκληρο το δωμάτιο είναι μια αντανάκλαση του ποια είναι.

Υπάρχει μια βιβλιοθήκη με μια στοίβα από βιβλία, από μυθιστορήματα μέχρι όλα τα βιβλία του Φρόιντ και άλλων ψυχολόγων. Υπάρχει επίσης ένας σωρός χαρτιά και σημειώσεις διάσπαρτες στο γραφείο και ένα φορητό υπολογιστή.

Το υπόλοιπο δωμάτιο είναι αρκετά απλό, με ουδέτερους τόνους και μερικές φωτογραφίες με φράσεις κολλημένες στον τοίχο. Καταφέρνω να δω έναν πίνακα από φελλό με αρκετές φωτογραφίες καρφιτσωμένες πάνω του πριν καθίσω στο κρεβάτι, αφήνοντας την Λιάνα επάνω στα πόδια μου.

Τα μάτια της είναι κλειστά και αναπνέει ήρεμα, αλλά δεν κοιμάται. Βεβαιώνομαι ότι είναι καλυμμένη με τις κουβέρτες καθώς περνάω το χέρι μου επανειλημμένα μέσα από τα μαλλιά της και εκείνη αναστενάζει, πιέζοντας τον εαυτό της πιο σφιχτά πάνω μου.

Δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι την κατάσταση με τον πατέρα της, την αυξανόμενη επιθυμία να τον σκοτώσει και ο γενναίος τρόπος με τον οποίο η Λιάνα τον αντιμετώπισε. Θα μπορούσε να του πει τα πάντα, και όμως δεν νομίζω καν ότι θα είχε αποτινάξει όλες τις ενοχές που νιώθει για τις μαλακίες του πατέρα της.

Γι' αυτό το κάναμε αυτό.

Υποτακτική ή όχι, η Λιάνα έχει μια τάση να θέλει να υπηρετεί, να κάνει τα πάντα σωστά και να είναι τελειομανής.

Συναισθησία (Lust #1)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang