«Ορίστε». Ο Ντέμιαν μου δίνει ένα φούτερ, το οποίο φοράω σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα, μόλις μπούμε στο αυτοκίνητο. «Άνοιξε τα πόδια σου», διατάζει αφού βάλει μπρος το αυτοκίνητο και αρχίσει να οδηγεί.
Το κάνω αργά, χωρίς να θέλω να σκέφτομαι τι θα κάνει και όταν εισχωρεί το χέρι του ανάμεσα στα μπούτια μου, τον παρακολουθώ. Δεν με κοιτάει καν και έχει την προσοχή του στραμμένη στο δρόμο.
«Τι κάνεις;» Ο Ντέμιαν δεν λέει τίποτα καθώς γλιστράει τα δάχτυλά του πάνω στην κλειτορίδα μου, και σφίγγομαι, γιατί σκέφτομαι ότι θα μπορούσε απλά να κουνήσει το χέρι του λίγο περισσότερο και να με κάνει να τελειώσω. Μου παίρνει ένα-δυο λεπτά για να σκεφτώ κάτι συνεκτικό. «Δεν είναι επικίνδυνο να οδηγείς έτσι;»
Πρώτα η ασφάλεια.
«Θέλεις να σταματήσω;» Υπάρχει ένα χαμόγελο στα χείλη του, αλλά και πάλι, τα μάτια του είναι στραμμένα μπροστά.
«Λοιπόν, ναι...» Εκείνος μπορεί να περιμένει μέχρι να φτάσουμε στο διαμέρισμα για να με αγγίξει και να με βασανίσει, έτσι δεν είναι;
Αλλά εγώ μπορώ να το κάνω;
Σταματάει το αυτοκίνητο στην πλατεία όπου κάποτε με πήρε, μετά το αποτυχημένο ραντεβού με τον Τζον στα παιχνίδια του λούνα παρκ.
«Έχεις δίκιο, είναι λίγο επικίνδυνο να πηδάς και να οδηγείς», μουρμουρίζει, «οπότε ας πηδηχτούμε και μετά θα οδηγήσουμε».
Λοιπόν, σίγουρα δεν εννοούσα αυτό.
«Δεν...»
«Μου είπες να σταματήσω, μωρό μου». Ένα λοξό χαμόγελο εμφανίζεται στα χείλη του και πρέπει να συγκρατήσω τον εαυτό μου από το να τον χτυπήσω.
«Δεν ήταν αρκετό που με έκανες να βγω από το κλαμπ σχεδόν γυμνή;» Ρωτάω λίγο νευρικά, κοιτάζοντας έξω από το αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κανένας, απολύτως κανένας, και η πλατεία είναι εντελώς σκοτεινή.
«Όχι, σκοπεύω να σε πιέσω πολύ σήμερα».
«Σε άφησα επίσης να κάνεις ό,τι ήθελες μαζί μου στο κλαμπ», υποστηρίζω.
«Το ξέρω, και εκτιμώ πραγματικά που με εμπιστεύεσαι», χουφτώνει με τα δάχτυλά του το πηγούνι μου, «αλλά όσο περισσότερη εμπιστοσύνη μου δίνεις, τόσο περισσότερη θα παίρνω».
«Δεν θα είναι ποτέ αρκετή, έτσι δεν είναι;» Περιέργως, αυτή η μικρή συζήτηση φέρνει στο μυαλό μου τον πατέρα μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Συναισθησία (Lust #1)
Romance⚠️🔞⚠️ Περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζεται με δική σας ευθύνη! ••• Η Λιάνα Στίβεν απέχει μόλις λίγους μήνες από το να πάρει το πτυχίο της στην ψυχολογία. Όλα φαίνονται να πηγαίνουν καλά στη ζωή της, μέχρι που ο σύμβουλος της διατριβής της απ...