Κεφάλαιο 15

1.3K 102 9
                                    

Ντέμιαν.

Τρίβω το πρόσωπό μου από απελπισία και στη συνέχεια κοιτάζω το ρολόι στον καρπό μου. Είναι μόλις οκτώ και τέταρτο το πρωί και θα ήθελα να τελειώσει αυτή η μέρα.

Η Πάολα μου τηλεφώνησε στις πέντε το πρωί για να μου πει ότι ένας από τους κύριους σωλήνες στο Lust έσπασαν τις πρώτες πρωινές ώρες, οπότε έπρεπε να έρθω και να επιλύσω όλο αυτό το χάος. Αυτό σήμαινε ότι θα άφηνα τη Λιάνα μόνη της και πραγματικά, δεν το ήθελα αυτό. Κυρίως επειδή ήταν η πρώτη νύχτα που περάσαμε μαζί και το να την αφήσω μόνη της, αισθάνομαι ότι διαλύω κάποια πρόοδο που έχουμε κάνει.

Το κορίτσι έχει προβλήματα με την εγκατάλειψη και εγώ την άφησα μόνη στο κρεβάτι μου, με ένα σημείωμα.

«Ντέμιαν». Η Πάολα ανοίγει την πόρτα του γραφείου μου. «Ο Τόμας είναι εδώ, είπε ότι του ζήτησες να έρθει».

«Πες του να περάσει».

Ήδη η μέρα ξεκίνησε χάλια και χθες τελείωσε με παρόμοιο τρόπο. Σχεδίαζα να περάσω μια καλή νύχτα με τη Λιάνα, ότι τα πράγματα θα σταματούσαν να είναι γαμημένα και να πήγαιναν στο διάολο, αλλά όλα χάλασαν εξαιτίας κάποιων αρχείων. Πρέπει να βρω ένα καλύτερο δικηγόρο, γιατί ο ξάδερφός μου σίγουρα δεν κάνει τα πράγματα με τον σωστό τρόπο.

Δεν παραπονιέμαι. Ο Αντρέι είναι εξαιρετικός δικηγόρος ποινικών υποθέσεων, αλλά όταν πρόκειται για τη διοίκηση, δεν είναι ο τομέας του.

Η αλήθεια είναι ότι η νύχτα ήταν επίσης γεμάτη εκπλήξεις, γιατί περίμενα ότι η Λιάνα θα τριγυρνούσε σαν νευρικό γατάκι σε κλουβί, αλλά βρήκα ένα κορίτσι που κοιμόταν στον καναπέ, χωρίς καμία έγνοια. Η αλήθεια είναι ότι φαινόταν εντελώς ευάλωτη έτσι, και στην πραγματικότητα, έχει αυτή την κάπως τρυφερή και ευαίσθητη εμφάνιση, η οποία υποδηλώνει ότι χρειάζεται να την αγαπούν και να της φέρονται με στοργή.

«Κύριε...» Ο Τόμας με κοιτάζει από την πόρτα του γραφείου μου στο κλαμπ και του χαμογελάω.

«Έλα μέσα, Τόμας, θα ήθελες ένα ποτό;»

«Όχι, ευχαριστώ», εισέρχεται και κλείνει την πόρτα. «Πήγα την δεσποινίδα στον τόπο εργασίας της».

«Πολύ καλά, ευχαριστώ», λέω καθώς κλείνω τον φορητό υπολογιστή. «Πώς σου φάνηκε;»

«Ήταν... διαφορετική, για να είμαι ειλικρινής», λέει. «Φαινόταν να φεύγει τρέχοντας από το κτίριο, αλλά δεν έμοιαζε να έχει κλέψει τίποτα, απλά... δραπέτευε», λέει ανασηκώνοντας τους ώμους. «Νευρική και ντροπαλή».

Συναισθησία (Lust #1)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ