Κεφάλαιο 14

1.3K 101 8
                                    

Όταν φτάνουμε ξανά στο κτίριο, έχω ένα μείγμα συναισθημάτων. Από τη μία πλευρά, η αγωνία να μάθω τι σχεδιάζει ο Ντέμιαν, η χαρά που επιτέλους αισθάνομαι άνετα γύρω από κάποιο άλλος εκτός από τον Μπρατ με κατακλύζει, και τέλος, ο φόβος.

Είναι προφανές, έτσι δεν είναι;

Τα υπολόγισα και έχουν περάσει πάνω από τέσσερα χρόνια από τότε που μοιράστηκα μια νύχτα με κάποιον. Μιλάω το να κοιμάμαι δίπλα από κάποιον άλλο εκτός από τον καλύτερο μου φίλο. Οι τελευταίες μου σεξουαλικές επαφές ήταν απλώς αυτό: σεξουαλικές επαφές που μόλις τελείωναν, φορούσα τα ρούχα μου και έφευγα.

Δεν νομίζω ότι είμαι πολύ καλή στο να κοιμάμαι σώμα με σώμα.

«Τι σκέφτεσαι;» Η φωνή του Ντέμιαν με τραβάει από τις σκέψεις μου την ώρα που μπαίνουμε στον ανελκυστήρα.

«Τίποτα συγκεκριμένο», απαντώ, καθώς κουνάω σχεδόν αφηρημένα το δακτυλίδι στο δάκτυλο μου. «Ποιανού ήταν τελικά η φράση;»

Ο Ντέμιαν χαμογελάει.

«Δεν πρόκειται να τα παρατήσεις, έτσι δεν είναι;» Τον κοιτάζω σιωπηλά, περιμένοντας. «Δεν πρόκειται να σου πω».

«Γιατί όχι;»

Ο άντρας ανασηκώνει τους ώμους του.

«Γιατί δεν θέλω, τόσο απλά».

«Αλλά...»

«Αν συνεχίσεις να επιμένεις, θα σου πω σε ένα χρόνο από τώρα».

Τον κοιτάζω για λίγα δευτερόλεπτα πριν τον ρωτήσω αυτό που ήδη είχα στο μυαλό μου κατά τη διάρκεια της νύχτας.

«Πιστεύεις ότι θα είμαστε ακόμα σε επαφή σε ένα χρόνο από τώρα;»

«Γιατί όχι; Σκοπεύεις να με ξεφορτωθείς όταν τελειώσεις τη διατριβή σου; Νιώθω χρησιμοποιημένος, μωρό μου».

«Δεν ξέρω...» Περιμένω να πει κάτι. «Πόσο διαρκεί συνήθως αυτό, αν δεν είναι κάτι μόνιμο;»

«Κανείς δεν ξεκινάει σκεπτόμενος ότι θα είναι μόνιμο», μουρμουρίζει, «περνάει ο καιρός, κοιτάς πίσω και λες... Ε, το κάνουμε αυτό πάνω από δέκα χρόνια, μήπως ήρθε η ώρα να το ονομάσουμε "μόνιμο";» Λέει: «Διαρκεί όσο θέλουμε να διαρκέσει», συνεχίζει.

«Πόσο καιρό...;»

«Πέντε χρόνια», λέει πριν προλάβω να τελειώσω την ερώτηση για το πόσο κράτησε η μακροχρόνια σχέση του.

«Γιατί χωρίσατε;»

«Είχαμε διαφορετικά ενδιαφέροντα», ο Ντέμιαν καθαρίζει το λαιμό του, δείχνοντας λίγο άβολα, «και διαφορετικές προτεραιότητες».

Συναισθησία (Lust #1)Where stories live. Discover now