Αλκινόη
Οι συζητήσεις έδιναν κι έπαιρναν και το γυμναστήριο ξεχείλιζε από δραστηριότητες. Η Δίρκη κι εγώ ήμασταν στις κοριτσίστικες παρέες, αλλά σε κάποια απόσταση. Οι περισσότερες κοπέλες κάθονταν και κοίταζαν τα αγόρια που προπονούνταν απέναντι.
Η σκόνη κολλούσε στο γυμνό τους δέρμα και χτυπιόντουσαν βγάζοντας βρυχηθμούς ζώων τα οποία θέλουν να ζευγαρώσουν, πράγμα που φαινόταν να συναρπάζει τις νεαρές.
- Φαίνεται ότι ο Έρωτας διασκεδάζει με τα βέλη του!
Είπα γελώντας.
Είδα κάποιες ρυτίδες στο μέτωπο της φίλης μου και αναστέναξε.
- Σε λίγο καιρό θα τον διαδεχθεί ο Άρης.
Ένα ρίγος διαπέρασε τη σπονδυλική μου στήλη.
- Πιστεύεις πραγματικά ότι θα γίνει πόλεμος;
- Ο Ξέρξης θα διασχίσει τον Ελλήσποντο πολύ πιο νωρίς απ' ό,τι φαντάζεσαι. Στοιχηματίζω ότι οι Πέρσες θα μας κάτσουν στον σβέρκο πολύ σύντομα.
- Ο βασιλιάς Δαρείος, όμως, την πάτησε.
- Ακριβώς γι' αυτό ο γιος του πρέπει να εκδικηθεί. Το φαντάζεσαι; Ολόκληρη η Ελλάδα, κάτω από περσική κυριαρχία. Θα είναι μια χαρά τρόπαιο για τους βαρβάρους.
Μου χρειάστηκε να καταπιώ πολλές φορές το σάλιο μου, για να διώξω την πικρή γεύση που μου ήρθε στο στόμα, σαν να είχα στο στόμα μου μέταλλο.
- Θα τους νικήσουμε και πάλι!
Της είπα, αλλά με περισσότερη σιγουριά απ' αυτήν που ένιωθα.
- Όμως εγώ έχω ακούσει ότι ο στρατός του...
- Δίρκη! Ας μιλήσουμε για κάτι άλλο, εντάξει; Αρκετά άσχημα άρχισε η ημέρα, δεν χρειάζεται να της προσθέσουμε κι άλλα.
Έγνεψε καταφατικά χωρίς να πει λέξη και ξεφορτωθήκαμε τα φορέματά μας, αφήνοντας μόνο τον κοντό μας χιτώνα που μας επέτρεπε να έχουμε το στήθος μας όσο και τον ώμο μας γυμνό, Μάζευα το καστανά μου μαλλιά επάνω σ' αυτόν τον γυμνό ώμο, για να κρύψω αυτό που έπρεπε να βρίσκεται ακριβώς από κάτω.
- Αλκινόη...
Αναστέναξε η φίλη μου.
Της έριξα ένα δολοφονικό βλέμμα, δείχνοντας με τα μάτια το πλούσιο στήθος της, στρογγυλό και σφιχτό. Τέλειο. Ε, λοιπόν, θα έδινα δέκα χρόνια από τη ζωή μου για να είμαι σαν κι αυτήν.
YOU ARE READING
Book of Curse #2: "Love Bound" (Ολοκληρωμένη)
Historical FictionΟύτε στα πιο τρελά της όνειρα δεν θα πίστευε ότι κάποια μέρα, θα γινόταν μάρτυρας όλων όσων διάβαζε και θαύμαζε από παιδική ηλικία. Μια μεγάλη ανατροπή ήρθε να ταράξει τη ζωή της Αλκινόης. Ποτέ δεν περίμενε ότι μια μέρα θα την απήγαγε ένας θεός, μ...