Κεφάλαιο 28

155 32 107
                                    

Αλκινόη

- Λοιπόν, τον έδωσες σ' αυτόν τον Κρητικό.

Μουρμούρισε η Αστραία, ενώ μου ξανάβαζε νερωμένο κρασί. Η Νεσρίν χαμήλωσε τα μάτια και κοίταξε το κομμάτι τυρί που μασουλούσε.

- Ξέρω ότι αυτό πρέπει να φαίνεται πολύ ωμό αλ...

- Καλά έκανες.

Την έκοψε η Πυθία.

Ο Καλλίας άδειασε την κούπα του και τη γέμισε με νερό.

- Πρέπει να φύγουμε για να τον βρούμε. Γι' αυτό πρέπει να μιλήσουμε στον Λεωτυχίδα και στους Εφόρους.

Ο Χίλων κούνησε το κεφάλι και η Αστραία αναστέναξε.

- Δεν θα σε ακούσουν.

- Τί;

Φώναξα εγώ.

- Ο Αλέξανδρος έχει καταδικαστεί σε θάνατο.

Μεσολάβησε ο Χίλων.

- Τί είναι πάλι αυτό;

Είπε ο Καλλίας και η φωνή του πνιγόταν.

- Κατηγορείται για προδοσία και η τιμωρία του τον περιμένει.

- Προδοσία;

- Μερικοί μάρτυρες ισχυρίσθηκαν ότι έδειξε στους Πέρσες την ύπαρξη του μονοπατιού που τους επέτρεψε να περικυκλώσουν τον ελληνικό στρατό. Τον είδαν νύχτα να συνοδεύεται από τον υπηρέτη του. Εσένα.

Πρόσθεσε ο Χίλων κοιτάζοντάς με καλά-καλά.

Το αίμα μου πάγωσε στις αρτηρίες μου.

- Οι “χύτρες”...

- Οι “χύτρες”;

Ρώτησε ο Καλλίας.

- Θυμάμαι πολύ καλά. Ο Αριστείδης υπέφερε από το πρησμένο μάτι του και πήγαμε στις χύτρες από το μονοπάτι της Ανοπαίας, για να πάρουμε νερό για τον Αριστείδη. Ο Αλέξανδρος έλεγε ότι είχε θεραπευτικές ιδιότητες. Οι φρουροί μας είδαν και ο Οινέας. Πιο πέρα είχα δει τον Οινέα να πίνει κρασί!  Ήταν κι αυτός εκεί! Έπινε μαζί με τους στρατιώτες φαίνεται, αλλά εκείνος δε σηκώθηκε. Δε δώσαμε σημασία με τον Αλέξανδρο.

- Αυτός είναι που κατέδωσε τον Αλέξανδρο, για να σώσει το αξιολύπητο τομάρι του!

Επιβεβαίωσε ο Χίλων.

- Τον άτιμο!

- Να σώσει το τομάρι του; Τί θέλεις να πεις;

- Ο Λεωνίδας τον είχε στείλει να μεταφέρει ένα μήνυμα -δεν ξέρω πού- και δεν επέστρεψε ποτέ στις Θερμοπύλες, για να μη χρειαστεί να πολεμήσει. Όταν ήρθε στη Σπάρτη, κατηγορήθηκε για δειλία και τότε κατήγγειλε τον Αλέξανδρο. Περιστατικά σαν το δικό του, είναι σπάνιο φαινόμενο γι' αυτό θυμάμαι τ' όνομά του! Αυτοκτόνησε λίγο καιρό μετά. Κρεμάστηκε.

Book of Curse #2: "Love Bound" (Ολοκληρωμένη)Onde histórias criam vida. Descubra agora