Κεφάλαιο 20

162 31 42
                                    

Αλκινόη

- Αφέντη... που πάμε;

Το γάργαρο γέλιο του ήχησε μέσα στη σκοτεινιά.

- Ησύχασε, δεν έχω την πρόθεση να σε βιάσω μέσα στις τσουκνίδες.

- Γιατί τους είπες ψέματα;

- Για να με αφήσουν να περάσω. Ο Λεωνίδας μου απαγόρευσε να πάω στις "χύτρες" και έτσι πηγαίνουμε περιμετρικά. Το μονοπάτι της Ανοπαίας είναι παράλληλο με το στενό των Θερμοπυλών και περνάει από την καρδιά του βουνού. Πηγαίνει από τους Αλπηνούς στο βουνό Τραχύ κι ακόμη παραπέρα, Δεν είναι πολύ μακριά.

- Γιατί θέλεις τόσο πολύ να πας στις "χύτρες;"

- Να φέρω νερό για τον Αριστείδη.

Είπε χτυπώντας την πήλινη κανάτα που μετέφερε. Αυτές οι θερμές πηγές έχουν θεραπευτικές ιδιότητες.

- Και ο Λεωνίδας σού το απαγόρευσε;

Φώναξα αγανακτισμένη.

- Μα γιατί;

-Δεν του μίλησα με τρόπο πολύ... καθώς πρέπει. Είναι δικό μου λάθος.

- Α...!

Δεν χρειαζόταν να είναι κανείς μάντης, για να καταλάβει τί μου έλεγε. Για μία ακόμη φορά είχε θυμώσει με τον βασιλιά κι εκείνος είχε αρνηθεί το αίτημά του, για να τον κάνει να καταλάβει ποιός κυβερνούσε και ποιός αποφάσιζε για τους στρατιώτες.

- Δεν υπήρξα και πολύ έξυπνος.

Παραδέχθηκε.

- Και αν καταλάβει ότι δεν υπάκουσες;

- Θα με πολεμήσει.

Είπε σαν να επρόκειτο για μια ασήμαντη λεπτομέρεια.

- ...Για τους τύπους. Ήξερε ότι δεν θα υπάκουγα, έτσι και αλλιώς. Το παν είναι να μη μας πιάσουν και η τιμή του θα είναι ασφαλής.

Αναστέναξα.

- Κατάλαβα...

- Εδώ είμαστε. Έλα, πρέπει να σκαρφαλώσουμε. Πέρνα μπροστά. Θα τα καταφέρεις;

Αν και τα μάτια μου είχαν συνηθίσει στο σκοτάδι, το μόνο που διέκρινα ήταν ένας τοίχος από μαύρους βράχους τρεις φορές όσο το ύψος μου.

- Εκεί επάνω;

- Είναι εύκολο να βρεις λαβές. Μη φοβάσαι, είμαι ακριβώς από πίσω σου.

Ψηλάφισα την προεξοχή και βρήκα το πρώτο σημείο για να πιαστώ.

- Αυτό πρέπει να είναι.

Book of Curse #2: "Love Bound" (Ολοκληρωμένη)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz