Αλκινόη
- Έχεις ξαναδεί κάτι τόσο υπέροχο;
Ρώτησε ο Λυγκέας χαϊδεύοντας την ασπίδα του Αλέξανδρου.
Άφησα μαλακά το μεγάλο προστήθιο από σφυρήλατο χαλκό, για να ασχοληθώ με την ασπίδα.
- Είναι καταπληκτικό!
Παραδέχθηκα με ανοιχτό το στόμα.
- Δεν έχω ξαναδεί παρόμοιο.
- Είναι ο Απόλλωνας που κατατροπώνει τον Πύθωνα. Όμως για την εκγύμναση χρησιμοποιεί εκείνη εκεί!
Πρόσθεσε και έδειξε με το πιγούνι μια δεύτερη ασπίδα που κρεμόταν στον τοίχο, στολισμένη με το λάμδα της Λακωνίας.
Χάιδεψα με το δάκτυλο τα λεπτά σκαλίσματα του τέλειου προσώπου του θεού και τις ελικοειδείς καμπύλες του τερατώδους ερπετού, που τυλιγόταν γύρω από το εφηβικό του κορμί, σχεδόν με αισθησιασμό.
- Ο τεχνίτης που έφτιαξε αυτό εδώ το πράγμα, πρέπει να είναι προστατευόμενος του Ηφαίστου...
Είπα κοιτάζοντας με ονειροπόλο βλέμμα το αριστούργημα το οποίο έτρωγαν αχόρταγα τα μάτια μου!
Καθώς άγγιζα όμως την ασπίδα ένιωσα πάλι ένα περίεργο συναίσθημα σαν ανάμνηση μέσα μου. Όμως πώς ειναι δυνατόν; Γιατί μια ασπίδα να μου δημιουργήσει κάτι τόσο περίεργο όπως και τότε όταν είχα δει την εικόνα με τον μεθυσμένο είλωτα. Σα να τα έχω ζήσει, αν και αυτό ακούγεται τρελό ακόμα και στα δικά μου τα αυτιά!
Μήπως αυτό που μου έδωσε η Πυθία να φάω και να χάσω τις αισθήσεις μου για λίγο είχε παρενέργειες;
Ένιωθα όμως ότι έχω ξαναδεί αυτή την ασπίδα! Κι όχι από μακριά αλλά από τόσο κοντά!
- Και περίμενε, δεν τα έχεις δει όλα!
Έκανε χαρούμενα ο σύντροφός μου βγάζοντας ένα ζευγάρι περικνημίδες από το μπαούλο.
Όταν τις έβαλε δίπλα-δίπλα, δεν μπόρεσα να συγκρατήσω ένα επιφώνημα έκπληξης, που έμοιαζε με λόξυγκα. Στο ύψος των γονάτων, τα πρόσωπα του Απόλλωνα και της Άρτεμης ήταν αντικριστά το ένα με το άλλο και τα μάτια τους ήταν από αστραφτερές πέτρες, δεμένες στο μέταλλο.
- Πώς μπόρεσε να πληρώσει τέτοια πανοπλία;
Ψέλλισα.
- Δεν έχω ιδέα, δεν θέλει ποτέ να μιλάει γι' αυτό. Μερικοί λένε ότι είναι δώρο του βασιλιά Λεωτυχίδα για τις τελευταίες του νίκες στην Ολυμπία. Άλλοι λένε ότι του τα έδωσε ο ίδιος ο θεός Ήφαιστος! Μεταξύ μας, πιστεύω το δεύτερο! Μου φαίνεται πιο λογικό. Δεν έχω δει σιδερά να έχει κάνει κάτι τέτοιο. Δεν έχω δει κανέναν οπλίτη να έχει κάτι τέτοιο!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Book of Curse #2: "Love Bound" (Ολοκληρωμένη)
Tarihi KurguΟύτε στα πιο τρελά της όνειρα δεν θα πίστευε ότι κάποια μέρα, θα γινόταν μάρτυρας όλων όσων διάβαζε και θαύμαζε από παιδική ηλικία. Μια μεγάλη ανατροπή ήρθε να ταράξει τη ζωή της Αλκινόης. Ποτέ δεν περίμενε ότι μια μέρα θα την απήγαγε ένας θεός, μ...